اتمام موجودی گوشی هوشمند Nokia 7 Plus در کشور چین تنها پس از 5 دقیقه!

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در کنگره جهانی موبایل 2018 از گوشی هوشمند Nokia 7 Plus رونمایی کرد. موجودی این گوشی در روز اول عرضه در کشور چین تنها ظرف 5 دقیقه به اتمام رسید.

اتمام موجودی گوشی هوشمند Nokia 7 Plus در کشور چین تنها پس از 5 دقیقه!

در نمایشگاه MWC 2018 که در شهر بارسلونا برگزار شد کمپانی HMD Global گوشی هوشمند Nokia 7 Plus را به همراه چند محصول دیگر معرفی کرد ( نوکیا 8 سیروکو با نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه در کنگره جهانی موبایل ظاهر شد ). امروز فروش این دستگاه از طریق فروشگاه آنلاین JD.com در کشور چین آغاز شد.

گوشی هوشمند Nokia 7 Plus در نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر 2299 یوان (364 دلار) دارد و در نمونه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2499 یوان (395 دلار) به فروش می رسد.

بر اساس ادعای کمپانی سازنده تمامی موجودی این گوشی هوشمند در طی زمان 5 دقیقه به پایان رسیده است. در حالی که این ادعا می تواند درست باشد، ما از میزان دستگاه های عرضه شده در این فروشگاه اطلاعی نداریم.

کمپانی HMD Global اعلام کرده که از تاریخ 10 مارس فروش این محصول دوباره آغاز می شود. نسخه عرضه شده گوشی هوشمند Nokia 7 Plus در بازار چین نسبت به نسخه جهانی با تغییرات کمی همراه است.

این دستگاه به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز است. این پنل توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود و روشنایی آن به 500 نیت می رسد. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند.

نوکیا تصمیم گرفته در این مدل از دوربین اصلی دوگانه استفاده کند. این دوربین دوگانه دارای سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی است. این دو سنسور را فلاش LED دوگانه همراهی می کند. در این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را برعهده دارد.

این محصول که از بلوتوث نسخه 5 بهره می برد به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 مجهز شده است که در آینده نزدیک به نسخه 8.1 بروزرسانی می شود. باتری مورد استفاده در گوشی هوشمند Nokia 7 Plus ظرفیتی برابر با 3800 میلی آمپر دارد.

ارسال نظر