تصویر واقعی نوکیا 9 به دوربین اصلی پنج گانه اشاره دارد!

رسانه کلیک - تصویر واقعی نوکیا 9 به فضای مجازی راه پیدا کرد. این تصویر به دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند اشاره می کند.

تصویر واقعی نوکیا 9 به دوربین اصلی پنج گانه اشاره دارد!

در گذشته تصویری از گوشی نوکیا 9 از کشور چین در فضای مجازی منتشر شده بود که البته کیفیت مناسبی نداشت. به تازگی شاهد انتشار تصویر واقعی نوکیا 9 هستیم. در این تصویر دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شد.

این احتمال وجود دارد که با یک نمونه اولیه روبه‌رو باشیم و نسخه نهایی این گوشی هوشمند طراحی متفاوتی داشته باشد. تا به امروز گزارش های زیادی به استفاده از دوربین اصلی پنج گانه در نوکیا 9 اشاره کرده اند؛ بنابراین این تصویر می تواند مربوط به نمونه نهایی این گوشی هوشمند باشد.

برخی از شایعات به این موضوع اشاره می کردند که این تصویر مربوط به نوکیا 10 بوده و شرکت HMD Global این محصول را به دوربین اصلی پنج گانه مجهز می کند ( رندرهای جدید نوکیا 10 به بیرون درز کرد؛ پنج لنز دوربین دوار با زوم اپتیکال 10x ). در میان سنسورهای دوربین اصلی این دستگاه شاهد حضور برند Zeiss هستیم.

در حال حاضر گوشی هواوی P20 پرو دارای بیشترین سنسور برای دوربین اصلی در دنیای گوشی های هوشمند است. این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. بر اساس شایعات، گوشی ال جی V40 به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود.

بر اساس شایعات گذشته، نوکیا 9 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و نوکیا 10 دارای دوربین اصلی پنج گانه خواهد بود. برای اطمینان از این موضوع باید تا زمان رونمایی از این گوشی هوشمند صبر کنیم.

گزارش ها در گذشته از برخی مشخصات فنی این اسمارت فون حکایت داشت. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم از نوع LPRDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز می شود. شایعات رزولوشن سنسورهای دوربین اصلی این دستگاه را 41، 20 و 9.7 مگاپیکسل اعلام کرده بودند.

ارسال نظر