پنل نمایشگر نوکیا 9 و نوکیا X7 در تصاویری به نمایش درآمد

رسانه کلیک - تصاویر پنل نمایشگر نوکیا 9 و نوکیا X7 در فضای مجازی شد. این دو گوشی هوشمند شرکت نوکیا فاقد بریدگی صفحه نمایش هستند.

پنل نمایشگر نوکیا 9 و نوکیا X7 در تصاویری به نمایش درآمد

بر اساس شایعات، گوشی نوکیا با شماره مدل TA-1094 با نام نوکیا 9 معرفی می شود. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی پنج گانه است. در حالی که در گذشته شاهد انتشار تصاویری از پنل پشتی این دستگاه در فضای مجازی بودیم، به تازگی تصاویری از پنل نمایشگر نوکیا 9 به اینترنت راه پیدا کرده است.

در این گزارش جدید، تصاویری از پنل نمایشگر گوشی نوکیا X7 نیز به چشم می خورد ( تیزر نوکیا X7 منتشر شد؛ نسبت تصویر 19:9 و حذف بریدگی بالای نمایشگر ). بر اساس این تصاویر، گوشی های هوشمند نوکیا 9 و نوکیا X7 فاقد بریدگی صفحه نمایش هستند.

در بخش بالایی پنل نمایشگر نوکیا 9 حفره بزرگی برای دوربین سلفی قرار دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند به فضای مجازی راه پیدا نکرده است با این حال انتظار می رود نسبت تصویر آن برابر با 18:9 باشد.

بر اساس گزارش ها و شایعات، پرچمدار آینده شرکت HMD Global به پردازنده اسنپدراگون 845 و باتری 4150 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نوکیا X7 محصولی قدرتمندتر در مقایسه با نوکیا X5 و نوکیا X6 محسوب می شود. در حالی که این دو گوشی هوشمند دارای برش نمایشگر هستند، گزارش جدید خبر از عدم حضور این ویژگی در پنل نمایشگر نوکیا X7 می دهد.

در گذشته تصاویری از نوکیا X7 در فضای مجازی منتشر شده بود که به بریدگی صفحه نمایش این گوشی هوشمند اشاره می کرد. بر اساس تصویر جدید فاش شده، گوشی هوشمند آینده نوکیا دارای نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 است. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند.

ارسال نظر