دوربین پنج گانه گوشی نوکیا 9 را در رندر جدید مشاهده کنید!

رسانه کلیک - رندر نوکیا 9 در فضای مجازی منتشر شد. این رندر نحوه طراحی دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد.

دوربین پنج گانه گوشی نوکیا 9 را در رندر جدید مشاهده کنید!

بر اساس شایعات، شرکت HMD Global تا پایان سال جاری میلادی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با نوکیا 9 در اینترنت منتشر شده که اکثر آن ها به دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند اشاره کرده اند.

در گذشته تصویری از نمونه اولیه این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود که دوربین اصلی آن را به نمایش می گذاشت ( تصویر واقعی نوکیا 9 به دوربین اصلی پنج گانه اشاره دارد ). به تازگی یکی از افشاگران دنیای فناوری، بنجامین گسکین رندر نوکیا 9 را منتشر کرده است.

رندر نوکیا 9 طراحی بخش جلویی و پشتی آن را به نمایش می گذارد. در این رندر برش نمایشگر حضور دارد که دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند. این رندر خبر از پنل پشتی شیشه ای این دستگاه می دهد. روی پنل پشتی این دستگاه 7 حفره حضور دارد. یکی از آن ها خالی بوده و 5 حفره دیگر دارای سنسور دوربین است. در حفره آخر فلاش LED قرار گرفته است.

در رندر نوکیا 9 سنسور اثر انگشت حضور ندارد. با توجه به این موضوع انتظار می رود این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شود. در حالی که بسیاری از شایعات به دوربین اصلی پنج گانه این محصول اشاره کرده اند، نوکیا اطلاعاتی از نوکیا 9 در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

نزدیک به دو ماه پیش یکی از افشاگران، رولند کوانت خبر از معرفی پرچمدار آینده HMD Global با نام نوکیا A1 پلاس داده بود. این گوشی هوشمند به نمایشگر OLED، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر