گوشی های اندرویدی نوکیا طرفداران بیشتری نسبت به محصولات سونی و اچ تی سی دارد!

رسانه کلیک - نوکیا نزدیک به یک سال است که دوباره وارد صنعت گوشی های هوشمند شده است. محصولات این برند فنلاندی توسط شرکت HMD Global تولید و روانه بازار می شوند. بر اساس گزارشات جدید گوشی های اندرویدی نوکیا در سه ماهه چهارم 2017 فروش بالاتری را نسبت به محصولات سونی، اچ تی سی و گوگل تجربه کرده اند.

گوشی های اندرویدی نوکیا طرفداران بیشتری نسبت به محصولات سونی و اچ تی سی دارد!

به نظر می رسد برند نوکیا هنوز در بازار طرفداران زیادی دارد چراکه گوشی های اندرویدی نوکیا با وجود عمر کوتاه خود فروش نسبتا بالایی را در بازار تجربه می کنند. بر اساس چندین توییت که توسط تحلیلگر Counterpoint یعنی Neil Shah منتشر شده است، شرکت HMD Global در سه ماهه چهارم 2017 موفق به فروش 4.4 میلیون گوشی هوشمند با برند نوکیا شده است.

متاسفانه فروش 4.4 میلیون گوشی هوشمند باعث نمی شود که نوکیا در لیست 10 برند برتر تولیدکننده گوشی هوشمند قرار بگیرد. در حقیقت نوکیا با سهم 1 درصدی خود در رده یازدهم بازار قرار دارد. با این وجود فروش این تعداد گوشی هوشمند باعث شده نوکیا بتواند برخی از بزرگان دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی همانند سونی، اچ تی سی و گوگل را شکست دهد.

در این بازه زمانی گوشی های اندرویدی نوکیا فروش بالاتری را نسبت به برندهای اچ تی سی ، سونی، گوگل، آلکاتل، لنوو، وان پلاس، Gionee، میزو، کول پد و ایسوس تجربه کرده اند. بر اساس گزارش Shah برند نوکیا در برخی بازارها قدرت بالایی دارد. این برند در ویتنام و اکثر کشورهای خاورمیانه رتبه اول را در اختیار دارد.

در حال حاضر برند نوکیا در بازار انگلستان دارای رتبه سوم است و همچنین در بین 5 برند پرفروش گوشی های هوشمند در کشور روسیه نیز قرار دارد. همانطور که می دانید نوکیا فیچرفون نیز تولید می کند بنابراین علت موفقیت این برند در برخی بازارها می تواند به همین دلیل باشد.

بر اساس گزارش و وعده ای که شرکت HMD Global در گذشته داده است باید منتظر یک گوشی فوق العاده با برند نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 باشیم ( تصویری از نوکیا 10 که طراحی دوربین پنج گانه گوشی را نشان می دهد ).

ارسال نظر