رندرهای نوکیا X5 طراحی محصول جدید HMD Global را آشکار کرد!

رسانه کلیک - به تازگی رندرهای نوکیا X5 در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه مانند برادر بزرگتر خود، نوکیا ایکس 6 دارای برش نمایشگر است.

رندرهای نوکیا X5 طراحی محصول جدید HMD Global را آشکار کرد!

نوکیا در تاریخ 11 جولای از گوشی نوکیا X5 (نوکیا 5.1 پلاس) به صورت رسمی رونمایی می کند. تنها یک روز قبل از معرفی، رندرهای نوکیا X5 در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی آن را به نمایش می گذارد. این دستگاه مانند نوکیا X6 از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد.

نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه دارای حاشیه های کمی است. در حالی که این دستگاه دارای برش نمایشگر مانند نوکیا X6 است، این بریدگی ابعاد بزرگتری دارد. این احتمال وجود دارد که به علت حضور سیستم شناسایی چهره، برش نمایشگر در این دستگاه اندازه بزرگتری داشته باشد.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. نوکیا ایکس 5 در رنگ های آبی و مشکی به فروش می رسد البته این احتمال وجود دارد که محصول آینده نوکیا در رنگ های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

[lightgallery images="177474,177475,177472"]

نوکیا X5 در بازارهای جهانی با نام نوکیا 5.1 پلاس عرضه می شود. در گذشته گزارش هایی در رابطه با این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود. بر اساس گزارش ها این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود.

قدرت این دستگاه را پردازنده سری 600 اسنپدراگون و یا مدیاتک هلیو P60 با فرکانس 2 گیگاهرتز تامین می کند. انتظار می رود نوکیا ایکس 5 در نسخه های مختلف با 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند به احتمال زیاد به سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. این محصول شرکت نوکیا فردا به صورت رسمی در کشور چین در معرض دید عموم قرار می گیرد ( نوکیا X5 در تاریخ 20 تیر ماه معرفی می شود؛ عرضه با قیمت 150 دلار ).

ارسال نظر