افشای اولین تصاویر رسمی موتو Z3 پلی؛ موتورولا به مد رایج برش نمایشگر «نه» گفت!

رسانه کلیک - به نظر می رسد گوشی موتو Z3 پلی در تاریخ 6 ژوئن معرفی می شود. به تازگی اولین تصاویر رسمی این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده است.

افشای اولین تصاویر رسمی موتو Z3 پلی؛ موتورولا به مد رایج برش نمایشگر «نه» گفت!

موتو Z3 پلی میان رده آینده شرکت موتورولا محسوب می شود. بر اساس جدیدترین شایعات از گوشی موتو Z3 پلی به صورت رسمی در تاریخ 6 ژوئن در برزیل رونمایی می شود. برزیل یکی از بازارهای اصلی موتورولا است.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی موتو Z3 پلی در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی وب‌سایت Winfuture.de اولین تصاویر رسمی این گوشی هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار داده است. با توجه به این رندرها موتورولا تغییرات زیادی را در طراحی میان رده جدید خود اعمال نکرده است.

بر اساس تصویری که از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر شده، موتو Z3 پلی از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. شایعات رزولوشن سنسورهای مورد استفاده در این دستگاه را 12 مگاپیکسل اعلام کرده اند.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 است. بر اساس این تصاویر موتو Z3 پلی به برش نمایشگر مجهز نشده است.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 636 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز ، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد. این محصول در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

این دستگاه همانند بسیاری از گوشی های هوشمند موتورولا از موتو مادها پشتیبانی می کند. در گذشته تصاویری از این محصول مجهز به موتو ماد در اینترنت منتشر شده بود ( تصویر واقعی موتو زد 3 پلی به همراه ماژول 5G این گوشی لو رفت ).

موتورولا به احتمال زیاد ماه آینده میلادی از این دستگاه به صورت رسمی در کشور برزیل رونمایی می کند. انتظار می رود گوشی موتو Z3 پلی به صورت جهانی نیز عرضه شود.

ارسال نظر