بروزرسانی جدید وان پلاس 6 قابلیت پرتره دوربین سلفی را فعال می کند!

رسانه کلیک - پرچمدار جدید کمپانی OnePlus حدود دو ماه پیش عرضه شد و حالا در بروزرسانی وان پلاس 6 شاهد اضافه شدن ویژگی پرتره به دوربین سلفی آن هستیم.

بروزرسانی جدید وان پلاس 6 قابلیت پرتره دوربین سلفی را فعال می کند!

محصول جدید شرکت وان پلاس با پردازنده اسنپدراگون 845 و هشت گیگابایت رم چندی پیش معرفی شد و یکی از جدیدترین پرچمداران سال 2018 نام گرفت. طراحان این کمپانی همواره دقت زیادی روی دوربین محصولات صرف می کنند و گوشی جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در پشت بدنه شاهد دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی هستیم که از سنسورهای IMX519 شرکت سونی بهره مند هستند و برای علاقمندان سلفی نیز دوبین 16 مگاپیکسلی با بهره گیری از هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

در بروزرسانی وان پلاس 6 که حجمی معادل 212 مگابایت را در بر دارد، شاهد اضافه شدن قابلیت پرتره به دوربین سلفی این دستگاه هستیم و در کنار آن، دستی به سر و گوش سیستم عامل دستگاه نیز کشیده شده و بهبودهایی در زمینه بهینه سازی به چشم می خورد.

بروزرسانی وان پلاس 6

به عنوان دیگر قابلیت های بروزرسانی وان پلاس 6 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوییچ های شبکه 4G جدید به منظور افزایش صدای رینگتون
  • بهینه سازی در زمینه حالت Hand-off
  • بهینه سازی نمایشگر درصد باتری در نوار استاتوس بار
  • بهینه سازی برای قابلیت پاسخ خودکار به تماس ها در هنگام اتصال گوشی به هدست بلوتوث

از آنجا که بروزرسانی وان پلاس 6 به صورت OTA عرضه شده، لذا کمی زمان نیاز هست تا این نسخه در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد. در حال حاضر می توانید با مراجعه به Settings> Software Update، عرضه این آپدیت برای گوشی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده مورد جدید، عملیات بروزرسانی را آغاز کرده و از ویژگی پرتره برای گوشی خود استفاده کنید.

اگر از دارندگان OnePlus 6 هستید و این بروزرسانی را دریافت کرده اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر