مشخصات گوشی وان پلاس 6 لو رفت؛ دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 845

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. به تازگی مشخصات گوشی وان پلاس 6 فاش شده است. در این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.28 اینچی استفاده خواهد شد.

مشخصات گوشی وان پلاس 6 لو رفت؛ دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 845

وان پلاس در آینده پرچمدار جدید خود را معرفی می کند. تا به امروز شاهد انتشار مشخصات گوشی وان پلاس 6 در فضای مجازی بوده ایم و حال تصویر جدیدی از مشخصات فنی آن منتشر شده است ( برخی مشخصات وان پلاس 6 فاش شد؛ نسبت تصویر 19:9 و پردازنده اسنپدراگون 845 ).

بر اساس اطلاعات جدید این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و فناوری OLED مجهز خواهد شد. پنل مورد استفاده در این دستگاه از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

همانطور که از یک پرچمدار در سال 2018 انتظار می رود، مشخصات گوشی وان پلاس 6 به استفاده از پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 845 در این دستگاه اشاره می کند. هسته های پردازشی این پردازنده فرکانسی برابر با 2.7 گیگاهرتز خواهند داشت. این چیپست را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

بر اساس برگه ای که مشخصات گوشی وان پلاس 6 را مشخص می کند، این محصول به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد که از سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی بهره می برد. هر دو سنسور مورد استفاده در دوربین اصلی این دستگاه دارای دریچه دیافراگم f/1.7 هستند. در جلوی این دستگاه از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده خواهد شد.

وان پلاس برای این دستگاه خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است. انرژی وان پلاس 6 را یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که از فناوری شارژ سریع Dash پشتیبانی می کند ( احتمال پشتیبانی گوشی وان پلاس 6 از سرعت دانلود گیگابیتی ).

بر اساس گزارشات این دستگاه بدنه ای آلومینیومی خواهد داشت و به برش نمایشگر همانند آیفون X مجهز می شود. برخی شایعات به استفاده از فناوری شناسایی چهره سه بعدی در این دستگاه اشاره می کنند.

در گذشته گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه وان پلاس 6 در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز معرفی خواهد شد که با قیمتی برابر با 749 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر