موجودی گوشی وان پلاس 6 در آمریکا، انگلستان و کانادا به پایان رسید!

رسانه کلیک - نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 در کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا پس از گذشت 8 روز از زمان عرضه با پایان موجودی روبرو شد.

موجودی گوشی وان پلاس 6 در آمریکا، انگلستان و کانادا به پایان رسید!

عرضه جهانی پرچمدار جدید OnePlus از 22 مه آغاز شد و جالب است بدانید که موجودی اولیه نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 امروز بعد از گذشت 8 روز به پایان رسیده است. این دستگاه که با قیمت 629 دلار عرضه می شود، گران ترین مدل آن به حساب می آید و اولین بار نیست که موجودی اولیه آن در مدت کمی بعد از عرضه به اتمام می رسد.

سال گذشته، موجودی اولیه وان پلاس 5 در چند ساعت و نسخه سفید رنگ وان پلاس 5T نیز تنها در دو ساعت تمام شد.

افرادی که تمایل به خرید نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 دارند، باید به فروشگاه های آنلاین مانند آمازون یا eBay مراجعه کنند. البته بد نیست بدانید که برای خرید این محصول از سایت آمازون، باید قریب به هزار دلار بپردازید که نسبت به قیمت اصلی، رقم بالایی به نظر می رسد!

نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6

از آنجا که OnePlus یک شرکت کوچک چینی به حساب می آید، در مقایسه با سامسونگ و هواوی، توانایی تولید انبوه محصولات خود را دارا نیست.

در حال حاضر تاریخ موجود شدن مجدد نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 مشخص نیست، اما مدل Silk White با حافظه داخلی 128 گیگابایت بر اساس اعلام مسئولان این شرکت، هفته آینده وارد بازار می شود.

ارسال نظر