وان پلاس 6 قرمز معرفی شد؛ آغاز فروش از هفته آینده

رسانه کلیک - پس از انتشار تیزری از سوی شرکت وان پلاس در توییتر، گوشی وان پلاس 6 قرمز به صورت رسمی رونمایی شد. قیمت این دستگاه 542 دلار است.

وان پلاس 6 قرمز معرفی شد؛ آغاز فروش از هفته آینده

وان پلاس 6 در حال حاضر در رنگ های مشکی آینه ای، مشکی مات و سفید در بازار به فروش می رسد. علاوه بر این رنگ ها وان پلاس نسخه Avengers این گوشی هوشمند را نیز در بازار چین عرضه کرده است ( نسخه «انتقام جویان» گوشی وان پلاس 6 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد ).

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، امروز این شرکت چینی از وان پلاس 6 قرمز به صورت رسمی رونمایی کرد ( نسخه قرمز رنگ وان پلاس 6 فردا معرفی می شود ). پیش فروش این محصول در سایت رسمی وان پلاس و Jindong Mall صورت می گیرد. وان پلاس 6 قرمز قیمتی برابر با 542 دلار دارد.

این نسخه از وان پلاس 6 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم برای فروش عرضه می شود. این محصول از تاریخ 9 جولای در دسترس خریداران خود قرار می گیرد. این دستگاه به علت پنل پشتی شیشه ای از طراحی زیبایی بهره می برد. فریم این دستگاه به رنگ قرمز بوده و پنل جلویی آن مشکی رنگ است.

مشخصات فنی وان پلاس 6 قرمز تفاوتی با دیگر نسخه های این دستگاه ندارد. وان پلاس 6 به نمایشگر 6.28 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده است. صفحه نمایش مورد استفاده در این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 است و از برش نمایشگر بهره می برد.

دوربین اصلی این دستگاه به صورت دوگانه بوده و به سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. در زیر این دوربین اسکنر اثر انگشت قرار دارد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Dash اشاره کرد.

انتظار می رود نسخه قرمز رنگ وان پلاس 6 علاوه بر چین در بازار دیگر کشورها مانند هند نیز عرضه شود. نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست؟ آیا حاضر به خرید نسخه قرمز رنگ وان پلاس 6 هستید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر