سیستم عامل گوشی وان پلاس 6T مشخص شد؛ استفاده از اندروید 9

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده وان پلاس به اینترنت راه پیدا کرده است. این شرکت از اندروید پای به عنوان سیستم عامل گوشی وان پلاس 6T استفاده می کند.

سیستم عامل گوشی وان پلاس 6T مشخص شد؛ استفاده از اندروید 9

در تاریخ 30 اکتبر از گوشی وان پلاس 6 تی به صورت رسمی رونمایی می شود ( تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی مشخص شد ). این دستگاه از ویژگی های جدیدی مانند برش نمایشگر قطره ای و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. به تازگی سیستم عامل گوشی وان پلاس 6T مشخص شده است.

این گوشی پرچمدار به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید پای مجهز می شود. این موضوع توسط مدیر عامل این کمپانی، Pete Lau اعلام شده است. بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری OxygenOS است.

در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که رابط کاربری مورد استفاده در گوشی وان پلاس 6 تی کارایی بالایی دارد. گفته می شود این نسخه از رابط کاربری OxygenOS در مقایسه با نسخه های گذشته خود پیشرفت های زیادی را تجربه می کند ( رابط کاربری وان پلاس 6T بهتر از قبل می شود؛ افزایش ژست های حرکتی ).

در حال حاضر شرکت وان پلاس بروزرسانی اندروید 9 را برای گوشی وان پلاس 6 عرضه کرده است. این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل با تاخیر در اختیار کاربران گوشی وان پلاس 5 و وان پلاس 3 قرار می گیرد.

مدیر عامل وان پلاس به این موضوع اشاره کرده که کاربران در کشور چین از تاریخ 5 نوامبر قادر به خریداری این گوشی هوشمند خواهند بود. به تازگی قیمت گوشی وان پلاس 6T در فضای مجازی منتشر شده است ( قیمت گوشی وان پلاس 6T لو رفت ). از مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 ، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد.

ارسال نظر