گوشی های هوشمند وان پلاس موفق به شکست پرچمداران سامسونگ در بازار هند شدند

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ در بازار هند با خطر جدی مواجه است. گوشی های هوشمند وان پلاس فروش بیشتری را در مقایسه با پرچمداران سامسونگ در بازار هند تجربه می کنند.

گوشی های هوشمند وان پلاس موفق به شکست پرچمداران سامسونگ در بازار هند شدند

بر اساس آمار جدیدی که به وسیله شرکت Counterpoint Research از بازار هند در اینترنت منتشر شده است، گوشی های هوشمند وان پلاس برای اولین بار موفق به شکست محصولات گران قیمت سامسونگ برای یک سه ماهه کامل در بازار هند شده اند.

در سه ماهه دوم سال جاری میلادی گوشی های هوشمند وان پلاس بیشترین فروش را در بین محصولات گران قیمت و پرچمدار در بازار هند تجربه کرده اند. نزدیک به 40 درصد بازار گوشی های پرچمدار هند در اختیار وان پلاس قرار دارد که بیشتر آن مربوط به وان پلاس 6 است.

وان پلاس علاوه بر فروش بالاتر در مقایسه با سامسونگ و اپل، سریع ترین رشد را نیز بازار محصولات گران قیمت داشته است. رشد وان پلاس در این بخش از بازار برابر با 446 درصد بوده در حالی که دو کمپانی رقیب آن در مقایسه با سال گذشته میلادی کاهش فروش را تجربه کرده اند.

چند روز پیش گزارشی در اینترنت منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ دوباره تبدیل به پرفروش ترین برند تولیدکننده گوشی های هوشمند در کشور هند شده است.

در بخش محصولات گران قیمت بازار هند سامسونگ با سهمی برابر با 34 درصد در مقام دوم قرار گرفته است. به علت تقاضای کم برای پرچمداران جدید این کمپانی در مقایسه با دستگاه های سری S8، این کمپانی کره ای در مقایسه با سال گذشته کاهش فروش 25 درصدی را تجربه کرده است. اپل با سهم 14 درصدی مقام سوم را تصاحب کرده است.

وان پلاس 6 در سه ماهه دوم سال 2018 با سهم 30 درصدی در کشور هند پرفروش ترین پرچمدار بوده است. پس از این دستگاه گلکسی S9 پلاس شرکت سامسونگ با سهمی برابر با 12 درصد قرار گرفته است.

بر اساس اعلام وان پلاس فروش جدیدترین پرچمداران این کمپانی در مدت زمان 22 روز به 1 میلیون دستگاه رسیده است که سریع ترین فروش در میان تمامی محصولات وان پلاس محسوب می شود.

ارسال نظر