احتمال معرفی گوشی اوپو K1 در تاریخ 10 اکتبر

رسانه کلیک - شرکت اوپو در 18 مهر ماه از یک تلفن هوشمند جدید رونمایی می کند. احتمال ملاقات با گوشی اوپو K1 در این تاریخ وجود دارد.

احتمال معرفی گوشی اوپو K1 در تاریخ 10 اکتبر

شرکت OPPO پوستری را منتشر کرده که بر اساس آن، مراسمی را در تاریخ 10 اکتبر برگزار می کند. این شرکت چینی نام گوشی هوشمند حاضر در این مراسم را اعلام نکرده است.

گوشی های PBCM10 ،PBCM30 و PBCT10 به تازگی تاییدیه TENAA را دریافت کرده اند. انتظار می رود ماه آینده میلادی از این محصولات رونمایی شود. بر اساس شایعات، شرکت اوپو به دنبال معرفی محصول جدیدی از سری K است.

این احتمال وجود دارد که در مراسم این شرکت چینی با گوشی OPPO K1 ملاقات کنیم. بر اساس تنا، این اسمارت فون به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود و دارای پنل پشتی و جلویی شیشه ای است. دستگاه حاضر در رگولاتوری چین در رنگ آبی به نمایش گذاشته شده بود.

دستگاه های PBCM10 و PBCT10 به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شوند. مدل PBCM30 دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. قدرت این گوشی های هوشمند را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.95 گیگاهرتز تامین می کند.

شرکت اوپو برای این دستگاه ها نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته است. این محصولات به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند.

در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی هستیم. انرژی این محصولات را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 برای آن ها در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر نمی توان دستگاه حاضر در TENAA را گوشی اوپو K1 دانست. این احتمال وجود دارد که شرکت اوپو در مراسم خود در 10 اکتبر از اسمارت فون دیگری رونمایی کند.

ارسال نظر