گوشی Razor Phone 2 اواخر سال 2018 به بازار چین راه پیدا می کند

رسانه کلیک - طبق تازه ترین گزارش های به دست آمده، ظاهرا تاریخ عرضه گوشی Razor Phone 2 اواخر سال 2018 خواهد بود.

گوشی Razor Phone 2 اواخر سال 2018 به بازار چین راه پیدا می کند

در نوامبر سال 2017 میلادی بود که شرکت ریزر (Razor) از گوشی Razor Phone به عنوان اولین گیمینگ گوشی اختصاصی خود پرده‌برداری کرد. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال تولید نسخه جدید این گوشی با نام اختصاصی Razor Phone 2 است. این خبر از سوی نائب رئیس شرکت ریزر منتشر شده است.

نمایشگاه فناوری چینجوی 2018 در شانگهای چین برگزار شده و در جریان این نمایشگاه آقای چن ژائوپینگ (Chen Xiaoping) به این موضوع اشاره کرد که عرضه گوشی Razor Phone 2 اواخر سال میلادی جاری انجام می‌شود.

وی همچنین گفت که گوشی مذکور به تراشه‌ای از سری محصولات کوالکام مجهز می شود. البته ژائوپینگ به طور مستقیم به نام گوشی مورد نظر اشاره نکرد و اعلام داشت که گوشی جایگزین Razor Phone اواخر سال جاری با تراشه‌ای از سری تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام رونمایی می‌شود.

در حال حاضر پرچمدار سری تراشه‌های موبایلی کوالکام تراشه اسنپدراگون 845 است. با توجه به اینکه احتمالا عرضه گوشی Razor Phone 2 هم با تجهیز به قدرتمندترین تراشه شرکت کوالکام انجام می‌گیرد، پیش‌بینی می شود شاهد بکارگیری تراشه اسنپدراگون 845 در قلب تپنده این گوشی باشیم. البته در این بین شایعاتی هم در رابطه با احتمال تجهیز گوشی به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به گوش می‌رسد.

از آنجایی که نسخه ابتدایی این گوشی یعنی Razor Phone در نوامبر سال 2017 معرفی و رونمایی شد، پیش‌بینی می شود که عرضه گوشی Razor Phone 2 هم در همان ماه نوامبر سال 2018 انجام شود. نکته جالب اینجاست که نسخه ابتدایی گوشی مذکور در بازار کشور چین عرضه نشده بود، اما طبق ادعای ژائوپینگ قرار است گوشی Razor Phone 2 در داخل کشور چین نیز عرضه شود و رقیبی برای پرچمداران کمپانی های شناخته شده دیگر همچون هواوی، شیائومی، میزو و غیره باشد.

تاکنون در رابطه با مشخصات فنی گوشی Razor Phone 2 اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما طبق شایعات انتظار می رود این گوشی به رم 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835/8345 مجهز شود. باتری این گوشی هم احتمالا ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. بنابراین گوشی Razor Phone 2 تا قبل از پایان سال 2018 و طی ماه های اخیر عرضه می شود.

ارسال نظر