انتشار اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی J2 Core

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی J2 Core اولین گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اندروید Go خواهد بود. به تازگی دفترچه راهنما این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده است.

انتشار اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی J2 Core

سامسونگ در آینده از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به سیستم عامل اندروید گو رونمایی می کند. این دستگاه، سامسونگ گلکسی J2 Core نام دارد. به تازگی دفترچه راهنمای این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعاتی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی J2 Core در اینترنت بوده ایم. این اسمارت فون به پردازنده 4 هسته ای اگزینوس 7570 مجهز می شود و از 1 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. درگاه سیم کارت دوم گوشی گلکسی J2 Core به صورت هیبریدی طراحی شده است و کاربران می توانند از این درگاه برای کارت حافظه خارجی نیز استفاده کنند.

در دفترچه راهنمای این گوشی هوشمند طراحی آن قابل مشاهده است. توسط این تصاویر می توان به این موضوع پی برد که باتری محصول آینده سامسونگ توسط کاربر قابل تعویض است.

[lightgallery images="185211,185212,185213"]

در بخش پایینی این اسمارت فون پورت micro-USB قرار می گیرد. این دستگاه مانند سایر محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید گو، قیمت پایینی خواهد داشت.

اندروید Go برای دستگاه های پایین رده توسعه یافته است تا عملکرد روانی داشته باشند. در همین راستا دستگاه های مجهز به این نسخه از سیستم عامل اندروید، فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. با این حال سامسونگ تصمیم گرفته برخی از اپلیکیشن های اختصاصی خود را به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب کند.

گوشی سامسونگ گلکسی J2 Core دارای اپلیکیشن های پیش فرض گلکسی Apps و اسمارت سوییچ است. انتظار می رود این کمپانی کره ای از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به اندروید Go در IFA 2018 رونمایی کند.

ارسال نظر