افشای اطلاعات جدید در رابطه با قیمت گوشی نوت ۹

رسانه کلیک - به تازگی اطلاعات جدیدی از قیمت گوشی نوت ۹ به اینترنت راه پیدا کرده است. این دستگاه در نمونه پایه خود در کشور انگلستان با قیمت 900 پوند به فروش می رسد.

افشای اطلاعات جدید در رابطه با قیمت گوشی نوت ۹

فردا سامسونگ به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند با این حال شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با این محصول در فضای مجازی هستیم. در گذشته قیمت این محصول برای بازارهای اروپایی فاش شده بود و حال قیمت گوشی نوت ۹ برای بازار انگلستان به اینترنت راه پیدا کرده است.

قیمت گوشی نوت ۹ برای بازار این کشور توسط افشاگر معروف دنیای فناوری، رولند کوانت در اختیار رسانه ها قرار گرفته است ( قیمت نوت 9 برای بار دوم به اینترنت راه پیدا کرد ). گلکسی نوت 9 در نسخه های مختلف با قیمت های زیر در اختیار مشتریان در انگلستان قرار می گیرد:

  • نسخه آنلاک گلکسی نوت 9 با حافظه 128 گیگابایتی: 900 پوند
  • نسخه آنلاک گلکسی نوت ۹ با حافظه 512 گیگابایتی: 1100 پوند

در سال گذشته سامسونگ نسخه 64 گیگابایتی گلکسی نوت 8 را با قیمت 870 پوند در این کشور عرضه کرده بود. با توجه به این موضوع پرچمدار جدید سامسونگ تنها 30 پوند از نسل گذشته خود گران تر است.

بر خلاف گذشته نمی توان با تبدیل پوند به دلار به قیمت های گلکسی نوت 9 در بازار ایالات متحده آمریکا دست پیدا کرد چرا که مالیات در این دو کشور متفاوت است. با توجه به میزان افزایش قیمت گلکسی نوت 9 در مقایسه با گلکسی نوت 8 در بازار انگلستان، انتظار می رود قیمت این محصول در بازار ایالات متحده آمریکا به شرح زیر باشد:

  • نسخه آنلاک گلکسی نوت ۹ با حافظه 128 گیگابایتی: 950 دلار
  • نسخه آنلاک گلکسی نوت 9 با حافظه 512 گیگابایتی: 1150 دلار

شاید در نگاه اول این قیمت ها برای یک گوشی هوشمند زیاد باشد ولی باید به این نکته توجه کرد که با یک محصول پرچمدار روبه‌رو هستیم که بر اساس شایعات و گزارش ها از ویژگی های مناسبی بهره می برد ( جعبه گلکسی نوت 9 مشخصات فنی آن را افشا می کند ).

در اکثر مواقع سامسونگ در زمان پیش فروش گوشی های پرچمدار خود برای خریداران هدایایی در نظر می گیرد و یا چند ماه پس از عرضه آن ها، قیمت این محصولات را کاهش می دهد ( گلکسی نوت 9 در باندل های مختلف عرضه می شود ).

ارسال نظر