آپدیت گلکسی نوت 9 کیفیت دوربین را افزایش می دهد

رسانه کلیک - سامسونگ برای جدیدترین پرچمدار خود بروزرسانی عرضه کرد. آپدیت گلکسی نوت 9 روی بهبود کیفیت دوربین این گوشی هوشمند تمرکز دارد.

آپدیت گلکسی نوت 9 کیفیت دوربین را افزایش می دهد

آپدیت گلکسی نوت 9 با هدف بهبود کیفیت دوربین از سوی سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفت. بروزرسانی گلکسی نوت 9 حجمی برابر با 300 مگابایت دارد و فریمور دستگاه را به N960FXXU2ARI9 تغییر می دهد.

در حال حاضر این آپدیت در اختیار کاربران در کشور آلمان قرار گرفته است. در این بروزرسانی پچ امنیتی ماه سپتامبر نیز حضور دارد. کاربران با دریافت این آپدیت، تغییرات زیر را در دستگاه خود تجربه می کنند:

  • بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین
  • بهبود نوردهی روی چهره در زمان وجود نور پس زمینه
  • بهبود کنترل دقیق HDR در روز و شب
  • بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف و کاهش نویز تصاویر ثبت شده

گلکسی نوت 9 به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و با قیمت بالایی به بازار عرضه می شود. این پرچمدار کره ای دارای نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2960 × 1440 پیکسل است. این محصول با توجه به بازار هدف به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 مجهز می شود.

سامسونگ برای بالاترین نسخه گلکسی نوت 9، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. یکی از سنسورهای این دوربین دارای دریچه دیافراگم دوگانه و سنسور دیگر از دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد. در جلوی این اسمارت فون یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، اسکنر عنبیه چشم، پورت USB Type-C، سنسور سنجش ضربان قلب، جک 3.5 میلی متری هدفون، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم خنک کننده آبی دیگر مشخصات این فبلت را تشکیل می دهند.

ارسال نظر