طراحی گوشی های گلکسی اس 10 با تغییرات زیادی همراه است

رسانه کلیک - شایعات در گذشته خبر از شباهت طراحی گوشی های گلکسی اس 10 با پرچمداران امسال سامسونگ داده بودند؛ با این حال مدیر بخش موبایل این شرکت چنین موضوعی را رد می کند.

طراحی گوشی های گلکسی اس 10 با تغییرات زیادی همراه است

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سری S سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده طراحی گوشی های گلکسی اس 10 با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.

مدیر بخش موبایل سامسونگ اوایل هفته گذشته با یک رسانه چینی مصاحبه کرده است. این مقام مسئول به این موضوع اشاره کرده که تغییرات قابل توجهی را در طراحی پرچمداران آینده این شرکت کره ای شاهد خواهیم بود. وی در گذشته خبر از رنگ های جذاب این گوشی هوشمند داده بود.

بر اساس شایعاتی که در گذشته به اینترنت راه پیدا کرده، سامسونگ برای پرچمداران آینده خود 9 رنگ را در نظر می گیرد. یکی از رنگ های جذاب گوشی های سامسونگ، سبز یاقوتی بوده که برای آخرین بار در گلکسی S6 Edge مورد استفاده قرار گرفته است.

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سری S سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. بزرگترین نسخه این گوشی های هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود ( مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 لو رفت ).

انتظار می رود دو نسخه دیگر از این سری، دارای دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی باشد. در صورتی که گزارش ها صحت داشته باشند، قدرت این سه گوشی هوشمند را پردازنده اگزینوس 9820 تامین می کند.

در حال حاضر انتظار می رود در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی با اسمارت فون های سری گلکسی اس 10 ملاقات کنیم. از نظر قیمتی، گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس با گوشی های آیفون XS و آیفون XS مکس رقابت می کند ( قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟ ).

ارسال نظر