اولین تصاویر واقعی اکسپریا XZ3 به فضای مجازی راه پیدا کرد!

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر اکسپریا XZ3 در فضای مجازی لو رفته است. بر اساس این تصاویر پرچمدار آینده سونی به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

اولین تصاویر واقعی اکسپریا XZ3 به فضای مجازی راه پیدا کرد!

در سال های اخیر عمر پرچمداران سونی تنها 6 ماه بوده است. این کمپانی ژاپنی در آگوست سال 2017 از گوشی اکسپریا XZ1 به صورت رسمی رونمایی کرد. شش ماه بعد شاهد معرفی گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 در کنگره جهانی موبایل 2018 بودیم.

در گذشته نه چندان دور اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار آینده سونی در فضای اینترنت منتشر شده بود. در همین راستا به تازگی تصاویر اکسپریا XZ3 فاش شده است. بر اساس این تصاویر گوشی اکسپریا ایکس زد 3 از طراحی مشابه با پرچمدار کنونی سونی بهره می برد.

بر اساس تصاویر اکسپریا XZ3 بخش جلویی این گوشی هوشمند دارای طراحی یکسان با اکسپریا XZ2 است. این دستگاه به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود با این حال شاهد حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش این دستگاه هستیم.

در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه خودنمایی می کند. این اسپیکر به همراه بلندگو قرار گرفته شده در پایین نمایشگر صدا را به صورت استریو در اختیار خریداران قرار می دهد. با توجه به عدم نمایش بخش پایینی دستگاه نمی توان وجود اسپیکر استریو را حتمی دانست.

[lightgallery images="173353,173354,173355,173356"]

در بخش پشتی این اسمارت فون از دوربین اصلی دوگانه استفاده شده است. در گذشته سونی گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم را مجهز به دوربین اصلی دوگانه معرفی کرده بود. در زیر دوربین سنسور اثر انگشت قرار گرفته و سمت راست این گوشی هوشمند دکمه های پاور و تنظیم صدا را میزبانی می کند.

در افشاگری اخیر تنها تصاویر اکسپریا XZ3 در اختیار رسانه قرار گرفته است. با این حال در گذشته شاهد افشای مشخصات فنی این گوشی هوشمند در فضای مجازی بوده ایم ( مشخصات اکسپریا XZ3 لو رفت؛ استفاده از دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم ).

قدرت این محصول سونی را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و در آن از 6 گیگابایت رم استفاده شده است. انتظار می رود این دستگاه در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد.

بر اساس شایعات دوربین اصلی این دستگاه به سنسورهای 19 و 12 مگاپیکسلی مجهز می شود و در بخش جلویی آن نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند. انتظار می رود در نمایشگاه IFA برلین با این محصول ملاقات کنیم.

ارسال نظر