گوشی های جدید Vivo دارای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است!

رسانه کلیک - موبایل Vivo مدل V7 و +V7 در تاریخ ۷ سپتامبر برابر با ۱۶ شهریور در هند رونمایی می‌شود که بارزترین ویژگی این دو مدل، دوربین‌ سلفی ۲۴ مگاپیکسلی آن‌ها است.

گوشی های جدید Vivo دارای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است!

مدل‌های V7 و V7+ که جانشینان V5 و +V5 هستند، به‌زودی در هند رونمایی می‌شوند. تمامی رسانه‌ها در این مراسم حضور دارند و بنرهای تبلیغاتی این برند در شهرهای بزرگ هند نصب شده است.

گفته می‌شود، از مشخصات این دو اطلاع چندانی در اختیار نیست و تنها می‌دانیم که دوربین سلفی این دو مدل vivo با ارتقا نسبت به دو مدل قبلی خود، ۲۴ مگاپیکسل است که تا به حال هیچ تلفن هوشمند دیگری، به این اندازه، دوربین سلفی باکیفیت نداشته است. دوربین سلفی مدل‌های V5 و +V5 20 مگاپیکسل هستند.

مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دو مدل هنوز منتشر نشده اما چندین پیش‌بینی مختلف در مورد آن‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش مدل V7، حدوداً ۵٫۵ اینچ و فول HD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ باشد که بدنه‌ای فلزی، آن را احاطه کرده و از سویی دیگر، صفحه‌نمایش +V7، احتمالاً ۵٫۷ اینچ است. احتمالاً ، هر دو مدل قاب باریکی دارند و کیفیت ساخت آن‌ها بسیار بالا است.

در ارتباط با مشخصات داخلی این دو مدل، گفته می‌شود، V5 به اسنپ دراگون ۶۳۰ و +V5 به اسنپ دراگون ۶۵۳ مجهز است. سیستم‌عامل این دو اندروید نوقا است. رم این دو احتمالاً ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. البته تمامی این اطلاعات در حد گمانه‌زنی است و تا مراسم رونمایی، هیچ اطلاعات دقیق‌تری در دست نیست.

به استثنای دوربین‌های سلفی این دو مدل، هیچ اطلاعی از دوربین‌های پنل پشتی در اختیار نداریم. به احتمال زیاد این دو مدل، از تمام شبکه‌های ارتباطی نظیر Wi-Fi دوبانده، ۴G LTE، بلوتوث v4.2 و VoLTE پشتیبانی می‌کند.

قیمت این مدل‌ها نیز مشخص نیست اما مدل +V5 با کاهش ۴۹۹۰ روپیه به ۲۲۹۹۰ روپیه رسیده است. با توجه به قیمت این مدل در زمان عرضه، به نظر می‌رسد قیمت V5 و +V5 هم به ترتیب حدود ۱۹۹۹۹ و ۲۷۹۹۰ روپیه باشد.

ارسال نظر