ویوو NEX در تیزر جدید ظاهر شد؛ اوج نسبت صفحه نمایش به بدنه!

رسانه کلیک - شرکت ویوو اخیرا یک تیزر رسمی از گوشی ویوو NEX منتشر کرده است. این تیزر خبر از طراحی تمام صفحه این دستگاه بدون حضور برش نمایشگر می دهد.

ویوو NEX در تیزر جدید ظاهر شد؛ اوج نسبت صفحه نمایش به بدنه!

زمان کمی تا معرفی رسمی گوشی ویوو NEX باقی مانده است. شرکت سازنده این گوشی هوشمند تصمیم گرفته تیزری از آن را در اینترنت منتشر کند. بخش جلویی محصول آینده Vivo در این تیزر به نمایش گذاشته شده است.

در حالی که اکثر شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی به دنبال استفاده از برش نمایشگر در محصولات خود هستند، ویوو برنامه دیگری برای پرچمدار آینده خود دارد. پرچمدار آینده این برند چینی فاقد برش صفحه نمایش است با این حال از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می برد.

این اسمارت فون در اطراف نمایشگر خود دارای حاشیه های کمی است. این حاشیه های کم باعث شده اند که نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه برابر با 91 درصد باشد.

در بخش جلویی این دستگاه برش نمایشگر، دوربین سلفی و سنسوری قرار نگرفته است. این موضوع باعث شده که ویوو دوربین سلفی محصول آینده خود را به صورت پاپ آپ طراحی کند.

زمانی که کاربر برنامه دوربین را اجرا کند و قصد ثبت تصاویر سلفی داشته باشد، دوربین جلویی ویوو NEX به صورت اتوماتیک ظاهر می شود. برخی از شایعات خبر از معرفی نسخه های مختلف این دستگاه می دهند.

در صورتی که شایعات و اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند یکی از نسخه های این گوشی هوشمند به دوربین سلفی در سمت راست بخش پایینی خود مجهز می شود. انتظار می رود در تاریخ 12 ژوئن از سه نسخه مختلف ویوو NEX به صورت رسمی رونمایی شود ( گوشی ویوو اپکس به صورت رسمی در تاریخ 22 خرداد معرفی می شود ).

در حالی که گفته می شود ویوو NEX و نسخه A آن به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شوند، قدرت نسخه S این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و به 8 گیگابایت رم مجهز می شود.

ارسال نظر