تصاویر و مشخصات ویوو NEX فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات ویوو NEX به همراه نسخه S آن در فضای مجازی منتشر شده است. ویوو نکس از نمایشگر 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

تصاویر و مشخصات ویوو NEX فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم

مشخصات ویوو NEX و ویوو نکس S در سایت رسمی این شرکت به صورت تصادفی منتشر شد. در حالی که ویوو این اطلاعات را از سایت خود حذف کرده، اسکرین شات های آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در سایت رسمی Vivo قیمت گوشی ویوو نکس برابر با 1560 دلار اعلام شده بود. با این حال انتظار می رود که قیمت نسخه ای از این گوشی هوشمند برابر با 800 تا 1000 دلار باشد ( ویوو NEX در تیزر جدید ظاهر شد؛ اوج نسبت صفحه نمایش به بدنه ).

مشخصات ویوو NEX S

گوشی ویوو نکس اس با رنگ قرمز در سایت Vivo حضور پیدا کرده بود. این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این اسمارت فون به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 با رابط کاربری FunTouch مجهز می شود.

ویوو NEX S دارای نمایشگر 6.59 اینچی با رزولوشن 1080 × 2316 پیکسل است. در سایت رسمی ویوو نسبت نمایشگر به بدنه نکس اس مشخص نشده است با این حال با توجه به تصاویر انتظار می رود که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند نزدیک به 91 درصد باشد.

ابعاد این دستگاه 7.98 × 77 × 162 میلی متر عنوان شده است و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. ویوو NEX S از د وربین سلفی پاپ آپ 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0 و سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر اشاره کرد.

مشخصات ویوو NEX

بر اساس مشخصات ویوو NEX این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود و این تراشه را 6 گیگابایت رم همراهی می کند. این نسخه فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است و این اسکنر به پنل پشتی منتقل شده است.

سایر مشخصات فنی این مدل تفاوتی با نسخه S ویوو نکس ندارد. انتظار می رود علاوه بر این دو نسخه از گوشی ویوو NEX A نیز رونمایی شود. این محصولات در تاریخ 12 ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

ارسال نظر