گوشی Vivo X21i با یک رنگ جذاب در اختیار خریداران قرار می گیرد

رسانه کلیک - در گذشته از گوشی Vivo X21i به صورت رسمی رونمایی شده بود. با این حال ویوو تصمیم گرفته این گوشی هوشمند را در رنگ جدیدی برای فروش عرضه کند.

گوشی Vivo X21i با یک رنگ جذاب در اختیار خریداران قرار می گیرد

در سال های اخیر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند از رنگ های تکراری برای محصولات خود استفاده کرده اند ( چرا رنگ قاب گوشی های هوشمند تنوع بالایی ندارد؟ ). در این میان شرکت هواوی تصمیم گرفت جدیدترین پرچمدار خود را در رنگی متفاوت در اختیار خریداران قرار دهد. گوشی هواوی P20 پرو در نسخه ای با رنگ Twilight به فروش می رسد.

پس از معرفی رنگ Twilight به وسیله هواوی، برخی از شرکت های چینی گوشی های هوشمند خود را با رنگی مشابه معرفی و روانه بازار کردند. شرکت ویوو به تازگی یکی از پرچمداران خود را به این رنگ مزین کرده است. ویوو تا به امروز محصولات نوآورانه زیادی را مانند Vivo X20UD Plus روانه بازار کرده است.

این شرکت چینی گوشی Vivo X21i را با رنگ بنفش تیره به بازار عرضه می کند. در حالی که این رنگ شاید مورد علاقه تمامی افراد نباشد، برخی از کاربران نسبت به خرید این نسخه از خود تمایل نشان می دهند.

در حال حاضر این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. قدرت این محصول شرکت Vivo را پردازنده هلیو P60 تامین می کند.

گوشی Vivo X21i به نمایشگر 6.28 اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن 1080p است. در بخش جلویی این دستگاه یک دوربین 24 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

ویوو برای این دستگاه دوربین اصلی دوگانه در نظر گرفته است. این دوربین از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای ظرفیتی برابر با 3245 میلی آمپر ساعت است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 390 دلار در کشور چین قابل سفارش است.

ارسال نظر