دوربین دوگانه ویوو X23 از هوش مصنوعی استفاده می کند

رسانه کلیک – بر اساس اطلاعات مندرج در جدیدترین تیزر تبلیغاتی شرکت ویوو (Vivo)، ظاهرا دوربین دوگانه ویوو X23 از هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد شد.

دوربین دوگانه ویوو X23 از هوش مصنوعی استفاده می کند

مدتی است که خبرهای زیادی در رابطه با گوشی ویوو X23 منتشر می‌شود. این گوشی قرار است به عنوان پرچمدار شرکت چینی ویوو در آینده نزدیک رونمایی شود. در گزارش های پیشین اشاره شده بود که احتمالا شاهد تجهیز این گوشی به نمایشگری بدون حاشیه خواهیم بود ( تصاویر گوشی ویوو X23 به اینترنت راه پیدا کرد؛ نمایشگر غول پیکر بی حاشیه ). سپس در خبری جدید گفته شد که این گوشی احتمالا با رم 10 گیگابایتی روانه بازار می‌شود ( گوشی ویوو X23 با 10 گیگابایت رم هفته آینده از راه می رسد ).

اما حالا شاهد انتشار تیزرهای رسمی شرکت ویوو هستیم که خبر از رونمایی گوشی X23 در آینده نزدیک می‌دهند. در تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی که برای گوشی مذکور منتشر شده، به وضوح دوربین دوگانه ویوو X23 و صفحه نمایش بدون حاشیه آن به چشم می خورد. اما در این تیزر به یک نکته بسیار جالب دیگر هم اشاره شده که مربوط به پشتیبانی دوربین دوگانه ویوو X23 از هوش مصنوعی است.

شرکت ویوو که هم اکنون ثبت نام برای خرید گوشی X23 را آغاز کرده، چند عکس منتسب به این گوشی هوشمند را هم در فضای مجازی منتشر کرده است. در این عکس ها برخی مشخصات اصلی گوشی ویوو X23 قابل مشاهده هستند. ویوو همچنین در رابطه با برخی ویژگی های اصلی گوشی X23 صحبت هایی به میان آورده است. برای مثال این شرکت به طور رسمی تایید کرده که صفحه نمایش گوشی مذکور از نسل چهارم تکنولوژی اسکن انگشت بهره‌مند می‌شود؛ به عبارت دیگر، نمایشگر بدون حاشیه ویوو X23 قابلیت اسکن انگشت کاربر را به شیوه‌ای پیشرفته‌تر ارائه می‌کند.

دوربین دوگانه ویوو X23

نمایشگر بدون حاشیه این گوشی قرار است نسبت تصویر به بدنه 91.2 درصدی را ارائه کند؛ به عبارت دیگر نزدیک به 91.2 درصد از کل مساحت پنل جلوی گوشی ویوو X23 توسط صفحه نمایش آن احاطه می‌شود. شایعات دیگر مربوط به دوربین دوگانه ویوو X23 می‌شود. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که دوربین دوگانه ویوو X23 از لنزهایی با چه مقدار رزولوشن بهره می برند، اما ویوو به صورت رسمی تایید کرده که یکی از لنزهای دوربین اصلی این گوشی زاویه دید بسیار گسترده‌ای ارائه خواهد کرد! ویوو برای بیان این ویژگی از عبارت "Super Wide" استفاده کرده که نشان دهنده تاکید بر روی گسترده بودن زاویه دید لنز دوربین گوشی است.

از سوی دیگر، گفته شده که دوربین دوگانه ویوو X23 از هوش مصنوعی بهره‌مند می‌شود و قابلیت هایی را در این راستا ارائه می‌کند؛ برای مثال یکی از قابلیت های آن تحت عنوان تشخیص صحنه (Scene Recognition) معرفی شده اما هنوز جزئیات دقیقی در مورد نحوه پیاده‌سازی و عملکرد ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در دوربین دوگانه ویوو X23 ارائه نشده است.

شرکت ویوو اشاره کرده که به دلیل دقت بالایی که در طراحی گوشی Vivo X23 به عمل آمده، وزن دستگاه بسیار سبک خواهد بود. دستگاه از جک 3.5 میلیمتری صدا نیز بهره می برد.

با اینکه هنوز شاهد هیچ گونه رونمایی رسمی از گوشی ویوو X23 نیستیم، مهلت ثبت نام برای پیش خرید این گوشی تا پنجم سپتامبر ادامه دارد.

نظر شما در رابطه با گوشی Vivo X23 چیست؟

ارسال نظر