تصاویر گوشی ویوو X23 به اینترنت راه پیدا کرد؛ نمایشگر غول پیکر بی حاشیه

رسانه کلیک - در آینده نزدیک شرکت ویوو از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر ویوو X23 در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر گوشی ویوو X23 به اینترنت راه پیدا کرد؛ نمایشگر غول پیکر بی حاشیه

تصاویر ویوو X23 چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شده بودند که البته کیفیت مناسبی نداشتند. به تازگی تصاویر واضح و با کیفیتی از این گوشی گوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که طراحی آن را نشان می دهد.

در یکی از این تصاویر بخش جلویی گوشی Vivo X23 به نمایش گذاشته است. بر اساس این تصویر، محصول آینده Vivo از برش نمایشگر کوچکی مشابه با محصولات اخیر شرکت اوپو بهره می برد ( گوشی اوپو R17 معرفی شد؛ حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر ). در اطراف صفحه نمایش این دستگاه حاشیه های کمی حضور دارد.

تصویر دوم پنل پشتی این اسمارت فون را به نمایش می گذارد. در این بخش از گوشی ویوو X23 شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه هستیم. این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

در زیر این دوربین فلاش LED حضور دارد. بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت قرار نگرفته است بنابراین ویوو محصول جدید خود را مشابه با X20 Plus UD به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می کند ( ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید ).

بر اساس شایعات و گزارش ها، گوشی هوشمند ویوو X23 به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز می شود. قدرت دستگاه آینده این شرکت چینی را پردازنده اسنپدراگون 670 تامین می کند. این اسمارت فون از 8 گیگابایت رم بهره می برد و به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز می شود. بنابر اطلاعات منتشر شده، سیستم TOF 3D شرکت ویوو عملکرد بهتری در مقایسه با فیس آیدی اپل دارد. برای بررسی صحت این موضوع باید تا زمان معرفی این دستگاه، فردا صبر کنیم.

ارسال نظر