گوشی شیائومی Black Shark 2 در گیک بنچ ظاهر شد

رسانه کلیک - شیائومی به دنبال معرفی نسل دوم گوشی های گیمینگ خود است. امروز گوشی شیائومی Black Shark 2 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

گوشی شیائومی Black Shark 2 در گیک بنچ ظاهر شد

بر اساس پوستری که در گذشته فاش شده بود، گوشی شیائومی Black Shark 2 در تاریخ 23 اکتبر معرفی می شود. امروز این گوشی هوشمند با مدل blackshark AWM-A0 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. در گذشته این دستگاه در TENAA رویت شده بود ( گوشی بلک شارک 2 در TENAA حضور پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

این گوشی گیمینگ دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم است. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد. گوشی شیائومی Black Shark 2 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای امتیاز 2403 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8389 را کسب کرده است.

چند روز پیش شاهد افشای ویدیویی از این گوشی مخصوص بازی شیائومی در فضای مجازی بودیم. این ویدیو طراحی بخش پشتی گوشی شیائومی بلک شارک 2 را به نمایش گذاشته بود ( تماشا کنید: گوشی شیائومی بلک شارک 2 خیره کننده است ). روی پنل پشتی این دستگاه لوگوی Black Shark خودنمایی می کند.

شرکت Razer به تازگی از گوشی ریزر فون 2 رونمایی کرده است. به نظر می رسد شرکت شیائومی برای رقابت با این اسمارت فون، در آینده نزدیک گوشی بلک شارک 2 را معرفی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی تنا، گوشی هوشمند آینده شیائومی از صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت این اسمارت فون را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند.

از دیگر مشخصات گوشی بلک شارک 2 می توان به حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.

ارسال نظر