گوشی شیائومی Mi 8 SE به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

رسانه کلیک - به نظر می رسد شیائومی قصد داشته باشد علاوه بر پرچمدار جدید خود، از گوشی شیائومی Mi 8 SE نیز در مراسمی در شهر شنژن رونمایی کند.

گوشی شیائومی Mi 8 SE به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

شیائومی قصد دارد در مراسم خود در شهر شنژن از چندین محصول رونمایی کند. این کمپانی در مراسم خود گوشی هوشمند شیائومی Mi 8، رابط کاربری MIUI 10 و دستبند هوشمند Mi Band 3 را معرفی می کند ( رابط کاربری MIUI 10 هفته آینده به همراه گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی می شود ).

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده اند در مراسم این شرکت از گوشی شیائومی Mi 8 SE نیز رونمایی خواهد شد. این دستگاه نسخه ضعیف تر شیائومی می 8 محسوب می شود.

به تازگی تصویری از مشخصات اصلی این اسمارت فون در Weibo منتشر شده است. بر اساس این تصویر گوشی شیائومی Mi 8 SE به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود. در صورتی که این تصویر صحت داشته باشد، شیائومی می 8 اس ای تبدیل به اولین گوشی هوشمند با این پردازنده خواهد شد.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 با لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته است. این پردازنده دارای 2 هسته Kyro 360 Cortex A75 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته Kyro 360 Cortex A55 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. این تراشه را پردازنده گرافیکی آدرنو 616 همراهی می کند.

بر اساس تصویر منتشر شده گوشی شیائومی Mi 8 SE به دوربین اصلی دوگانه به همراه هوش مصنوعی مجهز می شود. در جلوی این دستگاه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

انتظار می رود شیائومی Mi 8 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز شود. با این حال نسخه ارزان تر آن از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی بهره می برد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با استفاده از ویژگی فیس آنلاک در این محصول منتشر نشده است.

این دستگاه همانند شیائومی می 8 به برش نمایشگر مجهز می شود. گزارش های گذشته برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را منتشر کرده بودند. شیائومی Mi 8 SE به 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و از 6 گیگابایت رم بهره می برد.

ارسال نظر