شیائومی Mi Max 3 Pro به بازار نمی آید!

رسانه کلیک - در حالی که بسیاری از شایعات در گذشته به عرضه گوشی شیائومی Mi Max 3 Pro اشاره کرده بودند، این شرکت چینی به تازگی معرفی این دستگاه را تکذیب کرده است.

شیائومی Mi Max 3 Pro به بازار نمی آید!

در تاریخ 19 جولای شیائومی از فبلت می مکس 3 به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه های داخلی مختلف معرفی شد که البته قدرت هر دو نمونه را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند ( گوشی شیائومی می مکس 3 امتیاز بالایی در AnTuTu کسب کرد ).

در حالی که قبل از معرفی این دستگاه شایعات به حضور گوشی شیائومی Mi Max 3 Pro با پردازنده اسنپدراگون 710 اشاره می کردند، این شرکت عرضه این دستگاه را تکذیب کرده است.

مدیر بخش بازاریابی این شرکت چینی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده شیائومی برنامه ای برای عرضه گوشی هوشمند Mi Max 3 Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 ندارد.

شیائومی می مکس 3 در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفت های مناسبی را تجربه کرده که از این میان می توان به نمایشگر بزرگ تر، ظرفیت بالاتر باتری و طراحی جدیدتر اشاره کرد. شیائومی Mi Max 3 به نمایشگر 6.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند. این محصول د ر دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. شیائومی برای تامین انرژی این محصول خود یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته است که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. در جلوی این دستگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این محصول از صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 مجهز بهره می برد.

ارسال نظر