تصاویر جدید گوشی شیائومی Mi Mix 2S با بدنه سرامیکی

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی شیائومی می میکس 2S رونمایی خواهد شد. بر اساس تصاویر جدید این گوشی هوشمند بدون حاشیه نمایشگر است.

تصاویر جدید گوشی شیائومی Mi Mix 2S با بدنه سرامیکی

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی می میکس 2S منتشر شده که این دستگاه را بدون حاشیه نمایشگر نشان می دهد. بر اساس این تصاویر نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه نزدیک به 100 درصد است. این احتمال وجود دارد در این گوشی از فناوری طراحی تمام صفحه 3.0 استفاده شده باشد.

حاشیه های موجود در نمایشگر گوشی شیائومی می میکس 2S تفاوت چندانی با آیفون X ندارد، البته در این محصول شیائومی خبری از برش نمایشگر نیست. با توجه به عدم وجود برش صفحه نمایش برای قرارگیری اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی، گوشی شیائومی می میکس 2S از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری نسبت به آیفون 10 برخوردار است.

در تصاویر و رندرهای گذشته این دستگاه شاهد حضور یک برش کوچک در سمت راست آن برای قرارگیری دوربین سلفی بودیم که البته در این تصاویر این برش وجود ندارد. نمونه موجود در این تصویر سفید رنگ بوده و به نظر می رسد بدنه ای سرامیکی دارد. بر روی پنل پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین سلفی دوگانه با چینش عمودی، فلاش LED دوگانه و سنسور اثر انگشت هستیم.

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که به استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر اشاره می کرد. اگرچه شرکت ویوو در گوشی X20 پلاس UD از این فناوری بهره برده ولی تصاویر جدید گوشی شیائومی می میکس 2S حضور این فناوری را در محصول جدید این برند چینی رد می کند ( ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید ).

شیائومی در گذشته تایید کرده بود که می میکس 2S به پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 845 با حداکثر فرکانس 2.9 گیگاهرتز مجهز می شود. برخی شایعات به استفاده از نسخه سفارشی این پردازنده در گوشی آینده شیائومی اشاره دارند. در تاریخ 27 مارس از این دستگاه به صورت رسمی رونمایی می شود ( شیائومی Mi Mix 2S با اسنپدراگون 845 بیست و هفتم مارس رونمایی می شود ).

ارسال نظر