طراحی شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حذف حاشیه های نمایشگر

رسانه کلیک - تا به امروز شایعاتی در رابطه با فبلت آینده شیائومی در اینترنت منتشر شده است. به تازگی شاهد افشای طراحی شیائومی می میکس 3 هستیم.

طراحی شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حذف حاشیه های نمایشگر

شیائومی در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی از گوشی Mi MIX 2 رونمایی کرد. با توجه به این موضوع انتظار می رود با نسخه جایگزین آن در ماه سپتامبر سال جاری میلادی ملاقات کنیم.

این شرکت چینی در اواخر سال جاری میلادی تصمیم گرفت از نسخه بهبودیافته می میکس 2 با نام Mi MIX 2S رونمایی کند. این دستگاه از طراحی یکسانی با Mi MIX 2 بهره می برد. به احتمال زیاد شیائومی می میکس 3 با طراحی متفاوتی در مقایسه با دو محصول دیگر روانه بازار می شود.

بر اساس شایعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است، پرچمدار آینده شیائومی از طراحی مشابه با ویوو نکس بهره می برد و به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود ( تیزر شیائومی می میکس 3 لو رفت؛ حضور دوربین سلفی پاپ آپ ).

شیائومی در گذشته نه چندان دور رابط کاربری MIUI 10 را برای محصولات خود عرضه کرده است. برخی از کاربران با نصب این رابط کاربری با تصاویری از یک گوشی هوشمند روبه‌رو شده اند. انتظار می رود این تصاویر طراحی شیائومی می میکس 3 را به نمایش بگذارند.

گوشی هوشمند موجود در تصاویر رابط کاربری 10 MIUI از دکمه مخصوص هوش مصنوعی در سمت چپ خود بهره می برد. تا به امروز شیائومی از این سبک طراحی در محصولات خود استفاده نکرده است بنابراین انتظار می رود با طراحی شیائومی می میکس 3 روبه‌رو باشیم.

این دستگاه در مقایسه با Mi MIX 2S از حاشیه کمتری در بخش پایینی نمایشگر خود برخوردار است. لازم به ذکر است؛ هم اکنون شیائومی این تصاویر را از رابط کاربری MIUI 10 حذف کرده است. با توجه به این موضوع طرفداران این برند احتمال می دهند که این گوشی هوشمند، شیائومی Mi MIX 3 باشد.

ارسال نظر