شیائومی Mi Mix 3 با نمایشگر OLED و رم 6 گیگابایتی عرضه می شود

رسانه کلیک - ظاهرا گوشی شیائومی Mi Mix 3 قرار است به صفحه نمایشی با پنل OLED مجهز شود که توسط شرکت سامسونگ توسعه می‌یابد. پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم هم از دیگر ویژگی های احتمالی این محصول است.

شیائومی Mi Mix 3 با نمایشگر OLED و رم 6 گیگابایتی عرضه می شود

شیائومی شرکت چینی است که تاکنون در زمینه طراحی و تولید گوشی های موبایل عملکرد مطلوبی داشته و توانسته موفقیت های خوبی را حتی در بازارهای جهانی کسب کند. یکی از سری گوشی های معروف این شرکت می میکس (Mi Mix) است. اگر به خاطر داشته باشید در نوامبر سال 2016 نسخه اول این سری از گوشی های شیائومی معرفی شد و در دسامبر سال 2017 هم شاهد رونمایی از شیائومی Mi Mix 2 بودیم، اما حالا نوبت به شیائومی Mi Mix 3 رسیده است.

طبق گزارش ها، ظاهرا شیائومی Mi Mix 3 طی ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. انتظار داریم که این گوشی مثل نسخه های پیشین خود از سبک طراحی منحصر به فرد و یک نمایشگر بدون حاشیه بهره‌مند باشد. اما امروز شاهد انتشار خبرهای غیر رسمی بسیار جالبی در رابطه با این گوشی بودیم. بر اساس این گزارش ها، ظاهرا شیائومی Mi Mix 3 قرار است با قیمتی در حدود 3899 یوان روانه بازار شود که با تبدیل آن به دلار به نرخی در حدود 569 دلار می رسیم. البته این قیمت از سوی منابع چینی منتشر شده و احتمالا وضعیت این گوشی را در بازار کشور چین تشریح می کند. از این رو، انتظار می رود قیمت آن در بازارهای جهانی بالاتر باشد.

شیائومی می میکس 3 به احتمال قوی از یک صفحه نمایش OLED با وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل بهره‌مند خواهد شد که تامین کننده آن شرکت بزرگ سامسونگ است! همچنین پیش بینی می شود که شیائومی برای ایجاد ظرافت بیشتر در طراحی گوشی Mi Mix 3 جک هدفون را از آن حذف کند. همچنین احتمال طراحی برآمده لنز دوربین اصلی گوشی هم وجود دارد. از دیگر ویژگی های سخت افزاری و احتمالی شیائومی Mi Mix 3 می‌توان به تجهیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و یک رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

در این بین گمانه‌زنی‎هایی مبنی بر احتمال تجهیز گوشی شیائومی می میکس 3 به صفحه نمایشی با قابلیت اسکن انگشت کاربر وجود دارد. همچنین به نظر می رسد گوشی شیائومی Mi Mix 3 از قابلیت شارژ بی‌سیم و همچنین تکنولوژی کوئیک شارژ 4.0 کوالکام هم پشتیبانی کند. نظر شما در رابطه با این گوشی چگونه است؟ آیا سبک طراحی سری گوشی های شیائومی می میکس باب میل شماست یا خیر؟

ارسال نظر