تصاویر واقعی شیائومی می میکس 3 طراحی متفاوت این تلفن هوشمند را نشان می دهد!

رسانه کلیک – با توجه به تصاویر واقعی می میکس 3 که به تازگی منتشر شده‌اند، این گوشی احتمالا با ظاهری متفاوت نسبت به نسخه های پیشین و روانه بازار می‌شود.

تصاویر واقعی شیائومی می میکس 3 طراحی متفاوت این تلفن هوشمند را نشان می دهد!

سری گوشی های می میکس شیائومی از محصولات پرطرفدار این شرکت هستند که ظاهری متفاوت نسبت به سایر محصولات این برند چینی را ارائه می‌کنند. اولین نسخه این سری از گوشی های شیائومی با نام Mi Mix در سال 2016 معرفی شد و یکی از اولین گوشی های هوشمندی بود که از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد و نسبت تصویر به بدنه آن به چیزی در حدود 83.6 درصد می‌رسید. این روند تقریبا به صورت مشابه در شیائومی می میکس 2 هم حفظ شد و حالا نوبت به گوشی شیائومی می میکس 3 می‌رسد!

تصاویر واقعی می میکس 3

چندی پیش شاهد انتشار رندرهایی از گوشی شیائومی می میکس 3 بودیم که نشان می‌دادند حاشیه های صفحه نمایش این گوشی نسبت به قبل باریک تر شده‌اند ( رندر شیائومی Mi MIX 3 از کاهش حاشیه های نمایشگر خبر می دهد ). اما امروز شاهد انتشار تصاویر واقعی می میکس 3 از سوی کاربران شبکه اجتماعی ویوو (Weibo) بودیم. کاربری که این تصاویر را منتشر کرده مدعی است که گوشی موجود در دست او نسخه جدید گوشی Mi Mix 3 شیائومی خواهد بود و ظاهر و سبک طراحی آن نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شده است.

طبق تصاویر واقعی می میکس 3 ظاهرا پنل پشت گوشی از شیشه یا سرامیک ساخته می‌شود. پیش بینی می‌شود که این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی به عمل آورد. در بخش فوقانی پنل پشت گوشی دوربین دوگانه آن قابل مشاهده است. با توجه به این مسئله می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا گوشی شیائومی می میکس 3 برخلاف دو نسخه پیشین خود از دوربین با کیفیت تری بهره‌مند باشد. حتما می‌دانید که تا پیش از این دو گوشی می میکس و می میکس 2 از دوربین اصلی واحد بهره‌مند بودند.

تصاویر واقعی می میکس 3

اگر به تصاویر واقعی می میکس 3 دقت کنید متوجه می‌شوید که در پنل پشت گوشی هیچ خبری از اسکنر انگشت نیست و در پنل جلوی آن هم احتمالا شاهد تجهیز اسکنر انگشت نخواهیم بود. این موضوع می‌تواند نشان دهنده تجهیز احتمالا گوشی شیائومی می میکس 3 به نمایشگری با قابلیت اسکن انگشت باشد. همانطور که در تصاویر واقعی می میکس 3 می‌بینید، حاشیه‌های صفحه نمایش گوشی نسبت به گذشته‌ باریک‌تر شده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا نسبت تصویر به بدنه گوشی از سایر نسخه های پیشین بیشتر بوده و نمایشگر دستگاه مساحت بیشتری از پنل جلوی دستگاه را احاطه می‌کند.

در یکی از تصاویر واقعی می میکس 3 هم لبه زیرین این گوشی به تصویر کشیده شده و سوکت شارژ و سوراخ های خروجی اسپیکر آن قابل مشاهده هستند. با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد که ضخامت بدنه گوشی Mi Mix 3 هم نسبت به نسخه های پیشین کمتر شود. همچنین در این تصویر مشخص است که هیچ لنز دوربین سلفی در لبه زیرین قاب می میکس 3 تعبیه نشده، بنابراین این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی گوشی مذکور از نوع پاپ آپ طراحی شود. برخی شایعات حاکی از آن هستند که ماژول دوربین سلفی و پاپ آپ گوشی شیائومی Mi Mix 3 احتمالا از چراغ فلش LED هم بهره‌مند می‌شود.

تصاویر واقعی می میکس 3

در مورد زمان عرضه گوشی مذکور هیچ اطلاعات دقیق و رسمی منتشر نشده، اما شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی Mi Mix 3 احتمالا در روز پانزدهم ماه سپتامبر معرفی می‌شود. نظر شما در رابطه با این گوشی و تصاویر منتسب به آن چگونه است؟ آیا شیائومی می میکس 3 به نمایشگری با قابلیت اسکن انگشت و دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد شد؟

ارسال نظر