تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 خبر از 10 گیگابایت رم می دهد

رسانه کلیک - تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 در اینترنت منتشر شد. پرچمدار آینده شرکت شیائومی به 10 گیگابایت رم مجهز می شود و از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 خبر از 10 گیگابایت رم می دهد

شیائومی در تاریخ 25 اکتبر به صورت رسمی از گوشی می میکس 3 رونمایی می کند ( تاریخ معرفی شیائومی Mi MIX 3 به صورت رسمی اعلام شد ). انتظار می رود تا زمان معرفی این دستگاه چندین تیزر از آن منتشر شود.

به تازگی تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 توسط توییتر یکی از کارمندان شیائومی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این تیزر، پرچمدار آینده این برند به 10 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود.

در این تیزر شاهد حضور دو پاسپورت هستیم که روی آن ها عدد 10G و 5G به چشم می خورد. با توجه به این تیزر انتظار می رود گوشی شیائومی Mi MIX 3 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند. در گذشته این شرکت اعلام کرده بود گوشی پرچمدار آینده خود را در 3 رنگ مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد.

در گذشته اطلاعات زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده بود. این دستگاه از طراحی کشویی در بخش بالایی خود بهره می برد. این بخش دوربین سلفی دستگاه را میزبانی می کند ( تصاویر محافظ نمایشگر شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد ).

قدرت این گوشی هوشمند را مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. انتظار می رود این دستگاه در نسخه های مختلف شامل 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

بر اساس شایعات، انرژی این دستگاه را یک باتری 3850 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. به احتمال زیاد گوشی شیائومی می میکس 3 دارای استاندارد IP68 است ( رندر شیائومی Mi MIX 3 از کاهش حاشیه های نمایشگر خبر می دهد ). برای آشنایی کامل با این محصول باید تا 3 آبان صبر کنیم.

ارسال نظر