پوستر شیائومی ردمی 6 طراحی بخش جلویی این محصول را به نمایش می گذارد

رسانه کلیک - شیائومی قصد دارد فردا از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. در همین راستا به تازگی پوستر شیائومی ردمی 6 در اینترنت منتشر شده است.

پوستر شیائومی ردمی 6 طراحی بخش جلویی این محصول را به نمایش می گذارد

فردا شیائومی مراسمی را برای معرفی گوشی ردمی 6 برگزار خواهد کرد. امروز این شرکت پوستر شیائومی ردمی 6 را منتشر کرده که طراحی بخش جلویی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. در گذشته این دستگاه در TENAA حضور پیدا کرده بود.

بر خلاف گزارش های گذشته که به برش نمایشگر این گوشی هوشمند اشاره می کردند، پوستر شیائومی ردمی 6 فاقد بریدگی صفحه نمایش است. در حالی که این دستگاه از طراحی تمام صفحه بهره می برد، شاهد حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر آن هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط TENNA این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می شود و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.

بر اساس پوستر شیائومی ردمی 6 این دستگاه دارای دوربین سلفی تکی به همراه فلاش LED است. در سمت راست این اسمارت فون دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارد. انتظار می رود این دستگاه بر روی پنل پشتی خود به سنسور اثر انگشت مجهز شود.

در گذشته پوستر دیگری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن قدرت ردمی 6 را پردازنده مدیاتک هلیو P22 تامین می کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بوده و با معماری 12 نانومتری توسعه یافته است.

این تراشه تولید شده توسط مدیاتک از فناوری های انحصاری این کمپانی مانند Caffe ،TensorFlow ،TF Lite و Caffe2 پشتیبانی می کند.

انتظار می رود این محصول شیائومی به دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED مجهز شود. بر اساس گزارش ها سنسور اصلی دوربین این دستگاه از رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بوده و به احتمال زیاد به رابط کاربری MIUI 10 مجهز می شود.

ارسال نظر