تیزر شیائومی ردمی 6 از عملکرد روان این دستگاه در بلندمدت خبر می دهد!

رسانه کلیک - به تازگی تیزر شیائومی ردمی 6 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تیزر، گوشی جدید شیائومی در بلندمدت عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد.

تیزر شیائومی ردمی 6 از عملکرد روان این دستگاه در بلندمدت خبر می دهد!

شیائومی قصد دارد از محصولات سری ردمی 6 در تاریخ 12 ژوئن به صورت رسمی رونمایی کند. انتظار می رود این کمپانی چینی گوشی های ردمی 6، ردمی 6A و ردمی 6 پرو یا ردمی 6 پلاس را در معرض دید عموم قرار دهد.

به تازگی تیزر شیائومی ردمی 6 از سوی سازنده آن منتشر شده که بر اساس آن، محصول آینده شیائومی در بلندمدت عملکرد روانی از خود نشان می دهد و شاهد لگ در آن نخواهیم بود.

سازندگان گوشی های اندرویدی سعی دارند با ارائه بروزرسانی برای محصولات پرچمدار خود عملکرد آن ها را در بلندمدت تضمین کنند. در این میان اسمارت فون های پایین رده و میان رده به علت عدم دریافت آپدیت در بلندمدت دچار افت عملکرد می شوند. بر اساس تیزر شیائومی ردمی 6 این دستگاه با این مشکل مواجه نخواهد شد.

در حال حاضر شیائومی اطلاعاتی در رابطه با نحوه بهینه سازی این دستگاه منتشر نکرده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به رابط کاربری MIUI 10 مجهز شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده این رابطه کاربری در مقایسه با نسل گذشته خود عملکرد سریع تری دارد.

رابط کاربری MIUI 10 با استفاده از هوش مصنوعی قادر است در بلندمدت با یادگیری الگوی مصرف کاربر عملکرد دستگاه را بهینه کند.

به تازگی ردمی 6 با کدنام M1805D1SE در TENAA حضور پیدا کرده است. نمایشگر 5.84 اینچی این اسمارت فون دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و از بریدگی بهره می برد ( مشخصات شیائومی ردمی 6 در وب سایت TENAA مشاهده شد ).

بر اساس شایعات قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 625 تامین می کند. انتظار می رود ردمی 6 در سه نسخه مختلف به بازار عرضه شود. این نسخه های مختلف به 2/3/4 گیگابایت رم و 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد. شیائومی این محصول خود را به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی مجهز می کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد. شایعات خبر از قیمت 125 دلاری شیائومی ردمی 6 می دهند.

ارسال نظر