شیائومی Valentino مجهز به پردازنده اسنپدراگون 638 در حال توسعه است

رسانه کلیک - شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است. قدرت شیائومی Valentino را پردازنده اسنپدراگون 638 تامین خواهد کرد.

شیائومی Valentino مجهز به پردازنده اسنپدراگون 638 در حال توسعه است

در اوایل سال جاری میلادی شیائومی از اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 636 ، شیائومی ردمی نوت 5 پرو پرده برداشت. پس از این دستگاه شاهد معرفی چندین اسمارت فون دیگر مجهز به این چیپست بودیم. از این محصولات می توان به ذن‌ فون مکس پرو M1 و ذن‌فون 5 اشاره کرد ( گوشی ذن فون مکس پرو M1 به صورت رسمی معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون 636 و دوربین دوگانه ).

حال به نظر می رسد شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 638 باشد. این دستگاه شیائومی Valentino نام دارد. لازم به ذکر است؛ تا به امروز کوالکام از این پردازنده رونمایی نکرده است با این حال انتظار می رود با نسخه بهبود یافته کوالکام 636 روبه‌رو باشیم.

شیائومی Valentino که در حقیقت Valentino کدنام آن محسوب می شود به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس این بنچمارک قدرت شیائومی Valentino را پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 638 با فرکانس 1.44 گیگاهرتز تامین می کند.

شیائومی در این محصول از 6 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1485 و در بخش چند هسته ای امتیاز 5440 را کسب کرده است.

در حالی که پردازنده اسنپدراگون 638 معرفی نشده است، در بخش تک هسته ای امتیاز بالاتری را نسبت به اسنپدراگون 650 به نام خود ثبت کرده است. انتظار می رود در این چیپست از پردازنده گرافیکی آدرنو 509 استفاده شود.

در کنگره جهانی موبایل شرکت کوالکام از پردازنده های سری 700 اسنپدراگون رونمایی کرد. این پردازنده ها از هوش مصنوعی بهره می برند و در بخش عملکرد و مصرف انرژی بهبودهایی را تجربه کرده اند ( کوالکام از پردازنده های سری 700 اسنپدراگون با محوریت هوش مصنوعی پرده برداشت ).

شیائومی در نظر دارد در تاریخ 10 مه گوشی ردمی S2 را با تمرکز بر روی دوربین معرفی کند. بر اساس شایعات گذشته این محصول به پردازنده اسنپدراگون 625 ، 4/3/2 گیگابایت رم و 64/32/16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر