اکسپریا XZ2 پریمیوم از هفته آینده با قیمت نجومی فروش می رود!

رسانه کلیک - شرکت سونی در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی از گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم رونمایی کرد. از هفته آینده فروش اکسپریا XZ2 پریمیوم آغاز می شود.

اکسپریا XZ2 پریمیوم از هفته آینده با قیمت نجومی فروش می رود!

در ماه آوریل از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم به صورت رسمی رونمایی شد با این حال تا به امروز شاهد عرضه آن به بازار نبوده ایم ( سونی از گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم رونمایی کرد؛ نمایشگر 4K و دوربین اصلی دوگانه ). سونی به تازگی اعلام کرده که پیش فروش این دستگاه از تاریخ 11 جولای در چین با قیمت 900 دلار آغاز می شود.

در گذشته این کمپانی ژاپنی اعلام کرده بود که اکسپریا XZ2 پریمیوم با قیمت 999.99 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. فروش اکسپریا XZ2 پریمیوم با این قیمت آن را تبدیل به یکی از گران ترین پرچمداران بازار می کند. در حال حاضر تنها آیفون X قیمت بالاتری در مقایسه با محصول سونی دارد.

سونی اکسپریا از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. این دستگاه به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده است که از محتوای HDR پشتیبانی می کند. قدرت این گوشی هوشمند سونی را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند.

گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

در کنار پردازنده هشت هسته ای کوالکام شاهد استفاده از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. سونی برای این محصول خود درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است. این پرچمدار دارای دوربین اصلی دوگانه است.

دوربین اصلی دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم دارای سنسورهای 19 و 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و f/2.6 است. این دوربین قادر به ضبط ویدیوی صحنه آهسته به صورت 960 فریم بر ثانیه است.

در بخش جلویی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه EIS وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را برعهده دارد. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 3540 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند.

در حالی که نمایشگر این دستگاه از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد، در اطراف آن شاهد حضور حاشیه های زیادی هستیم که میزبان اسپیکر استریو این اسمارت فون گران‌ قیمت است.

ارسال نظر