ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در روسیه تاییدیه گرفت

رسانه کلیک - گوشی های ایسوس ذنفون Max M2 و ایسوس ذنفون مکس پرو M2 موفق به کسب تاییدیه EEC در روسیه شدند. این محصولات از سیستم عامل اندروید اوریو بهره می برند.

ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در روسیه تاییدیه گرفت

شرکت تایوانی ایسوس چند ماه پیش از گوشی ذنفون Max Pro M1 به صورت رسمی رونمایی کرد. به نظر می رسد این کمپانی در حال توسعه نسخه جایگزین این محصول باشد.

به تازگی گوشی های ایسوس ذنفون مکس M2 و ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در کشور روسیه تاییدیه EEC را دریافت کردند. گوشی ذنفون مکس M2 دارای شماره مدل ZB633KL است و گوشی ذنفون Max Pro M2 با شماره مدل ZB631KL توسعه پیدا می کند.

بر اساس تاییدیه EEC، گوشی های آینده ایسوس به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو مجهز می شود. با توجه به عرضه سیستم عامل اندروید 9 توسط گوگل، استفاده از اندروید 8 در محصولات ایسوس می تواند فروش آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

تاییدیه EEC در رابطه با مشخصات فنی این اسمارت فون ها اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. انتظار می رود این دستگاه ها به بریدگی صفحه نمایش مجهز شوند و در مقایسه با نسل گذشته خود دارای ابعاد بزرگتری باشند.

به احتمال زیاد ایسوس برای این محصولات جدید از پردازنده قدرتمندتری در مقایسه با نسل گذشته استفاده می کند. این گوشی های هوشمند جدید به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شوند.

دریافت تاییدیه EEC توسط این گوشی های هوشمند به معنای آن است که ایسوس در حال توسعه آن‌هاست. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این دو اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

گوشی ایسوس Zenfone Max Pro به نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده و قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند. این دستگاه در دو نسخه با 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر