قابلیت مولتی تسکینگ چت اینستاگرام را راحت‌تر می‌کند

اینستاگرام قابلیت مولتی تسکینگ یا انجام همزمان چند کار را اضافه می‌کند تا از این پس کاربرانش بتوانند همزمان با مرور فید، چت هم بکنند.

قابلیت مولتی تسکینگ چت اینستاگرام را راحت‌تر می‌کند

تغییرات جدید اینستاگرام؛ از چت همزمان با مرور فید تا اشتراک آهنگ و اشتراک‌گذاری فوری

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا، با این تغییر، چت‌های جدید بالای بخش فید ظاهر می‌شوند و کاربران می‌توانند همزمان با مرور فید، با زدن روی بخش پیام، پاسخ دهند و چت کنند.

اپلیکیشن اینستاگرام همچنین میانبری را اضافه کرده تا اشتراک گذاری پست‌ها سریع‌تر شود. کاربران به جای گشتن در فهرست دوستانشان، می‌توانند چهار دوست را مشخص کنند که در هنگام انتخاب گزینه اشتراک گذاری، به عنوان میانبر ظاهر خواهند شد.

اینستاگرام همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری آهنگ را اضافه می‌کند که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا ۳۰ ثانیه پیش‌نمایش آهنگهای اسپاتیفای، اپل‌موزیک و آمازون‌موزیک را به اشتراک بگذارند.

یکپارچگی اینستاگرام و مسنجر

از زمانی که شرکت مِتا یکپارچگی اینستاگرام و مسنجر را آغاز کرده است، چت داخلی اینستاگرام به طور مستمر قابلیتهای بیشتری پیدا کرده و شباهت بیشتری به مسنجر یافته است. اکنون کاربرانی که پیامهای دریافتی هر دو اپلیکیشن را به یکدیگر لینک کرده‌اند، در قسمت بالای بخش پیامهای مستقیم (DM)، می‌توانند مشاهده کنند کدام یک از دوستانشان آنلاین هستند.

اینستاگرام همچنین میانبر @Silent را مشابه به‌روزرسانی اخیر مسنجر اضافه کرده است. اضافه کردن این میانبر به پیام‌ها، اجازه می‌دهد پیامها بدون نوتیفیکشن (اعلان)، دریافت شوند. همچنین چت‌های گروهی قابلیت نظرسنجی خواهند داشت و نظرسنجی دیگر منحصر به استوری نخواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، این به روزرسانی فورا برای همه قابل دسترس نخواهد بود. این شرکت اعلام کرد قابلیتهای جدید در برخی از کشورها عرضه می‌شود و سپس در دسترس کاربران جهانی قرار می‌گیرد، اما به نام کشورها یا زمان عرضه جهانی آنها اشاره ای نکرد.

جالب است از دیگر تغییرات جدید این شبکه اجتماعی، به این نکته اشاره کنیم که اینستاگرام NFTها را به پلتفرم خود اضافه می‌کند تا در این زمینه از توییتر عقب نماند.

همچنین بخوانید: ن حوه گذاشتن ریلز اینستاگرام | چگونه در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

ارسال نظر