نمایش تنها سه استوری در اینستاگرام به کاربران

متا طرح جدیدی را برای استوری‌های اینستاگرام آزمایش می‌کند که در آن تنها سه استوری از سلسله استوری‌های هر پیج به کاربران نمایش داده شود و برای دیدن همه استوری‌ها باید گزینه See All را در بالای صفحه بزنید.

نمایش تنها سه استوری در اینستاگرام به کاربران

نمایش تنها سه استوری در اینستاگرام

اخیرا یکی از کاربران برزیلی اینستاگرام متوجه تغییر جدید در نمایش استوری اینستاگرام شده و تصویری از آن را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

نمایش ۳ استوری در اینستاگرام

طبق این تصویر، ظاهرا در این طرح جدید کاربران فقط می‌توانند سه استوری را مشاهده کنند. در بالای صفحه و زیر نام کاربری، تعداد استوری‌ها و دکمه جدید See All (در تصویر Mostrar tudo) دیده می‌شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که پس از نمایش سه استوری، اینستاگرام به طور خودکار استوری کاربر بعدی را نمایش خواهد داد.

تاثیر قابلیت جدید اینستاگرام بر کاربران

کاربران اینستاگرام و افرادی که عادت دارند استوری‌های بسیار زیادی ارسال کنند، همچنان قادر خواهند بود تا به طور همزمان 100 استوری را به اشتراک بگذارند و تعداد آن‌ها با وجود این طرح تغییری نخواهد کرد.

در مقابل، این تغییر می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی تجربه کاربر از اپلیکیشن داشته باشد و تغییراتی را به وجود بیاورد.

همانطور که احتمالا بدانید، برخی کاربران عادت دارند تا تعداد استوری‌های بسیار زیادی را به اشتراک بگذارند، اکنون صفحه نمایش استوری‌های آن‌ها کمی مرتب‌تر می‌شود. از سوی دیگر، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود تا برای نمایش تمام استوری‌ها مدام روی صفحه ضربه بزنند.

محدودیت برای تبلیغ در استوریث اینستا

در مقابل، تولیدکنندگان محتوایی که از استوری‌ها به عنوان روش تبلیغات استفاده می‌کنند نیز با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد، زیرا احتمالا سه استوری ابتدایی آن‌ها بازدید بیشتری خواهند داشت.

این قابلیت فعلا بصورت آزمایشی برای گروه کوچکی از کاربران اینستاگرام فعال است و به احتمال زیاد در آینده، اخبار بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بدانید: بهترین زمان پست در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکداین

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر