ویژگی جدید اینستاگرام به دنبال ارتباط نزدیک تر دانشجویان است!

رسانه کلیک - ویژگی جدید اینستاگرام از سوی سازنده آن در حال بررسی است. این شبکه اجتماعی در نظر دارد ارتباط بین دانشجویان و دانش آموزانی را که در یک مرکز آموزشی تحصیل می کنند، آسان تر کند.

ویژگی جدید اینستاگرام به دنبال ارتباط نزدیک تر دانشجویان است!

فیس بوک به عنوان صاحب اپلیکیشن اینستاگرام به دنبال افزودن قابلیتی جدید به آن است. این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس قصد دارد دانشجویانی را که در یک دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، به یکدیگر نزدیک تر کند.

بر اساس گزارشی که از سوی CNBC منتشر شده است، ویژگی جدید اینستاگرام به این اپلیکیشن اجازه می دهد برای دانشجویان و دانش آموزانی که در یک مرکز آموزشی تحصیل می کنند، دعوتنامه جهت پیوستن به یک گروه ارسال کند. این دعوتنامه ها بر اساس حساب کاربری، ارتباطات و پست های عمومی برای افراد ارسال می شود.

در صورتی که فردی این دعوتنامه را قبول کند، ویژگی جدید اینستاگرام بر اساس سال ورود و فارغ التحصیلی کاربر گروه های مختلفی را به وی پیشنهاد می کند و لیست های مختلفی را در اختیارش قرار می دهد. این لیست ها بر اساس کلاس های اعضای گروه طبقه بندی شده اند.

کاربران می توانند توسط این لیست ها، استوری افرادی را که حساب کاربری عمومی دارند، مشاهده کنند. از آنجایی که استفاده نوجوانان از فیس بوک کاهش یافته است، این ویژگی جدید می تواند تعداد کاربران اینستاگرام را افزایش دهد.

اینستاگرام برای عرضه عمومی این قابلیت باید بررسی های بیشتری انجام دهد تا مشکلی برای کاربران ایجاد نشود. به نظر می رسد اینستاگرام در حال رفع باگ های این ویژگی جدید است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با زمان عرضه رسمی قابلیت جدید اینستاگرام اظهار نظر دقیقی کرد.

ارسال نظر