قابلیت جدید اینستاگرام میزان ارتباط شما با دوستانتان را مشخص می کند!

رسانه کلیک - قابلیت جدید اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا لیست افرادی که دنبال می کنند را بر اساس میزان ارتباط و همچنین تعداد پست ها، مرتب کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام میزان ارتباط شما با دوستانتان را مشخص می کند!

اینستاگرام به تازگی قابلیت های جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده که به وسیله آن ها، افراد می توانند تعداد حساب های کاربری دنبال شونده خود را بر اساس بیشترین نمایش در صفحه و یا کم ترین ارتباط مرتب کند. کاربران با استفاده از ویژگی های جدید اینستاگرام می توانند وضعیت دنبال کردن و اطلاع رسانی های خود را مدیریت کرده و یا یک حساب کاربری را بی صدا کنند. این شرکت با اشاره به این دو قابلیت جدید گفت:

هدف اینستاگرام، نزدیک کردن افراد و مواردی است که به آن ها علاقه دارند. هرچند مطلع هستیم که با گذشت زمان، علایق و روابط می توانند ارتقا یافته و تغییر پیدا کنند. خواه فارغ التحصیل شوید، به شهر جدیدی نقل مکان کنید، به موضوع جدیدی علاقه مند شوید یا گروه جدیدی را پیدا کنید، ما می خواهیم مدیریت حساب هایی که در اینستاگرام دنبال می کنید را ساده تر کنیم، به نحوی که ارتباطات و علایق فعلی شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

قابلیت جدید اینستاگرام

اگر می خواهید تعداد حساب هایی که دنبال می کنید را کاهش داده و یا تجربه بهتری از اینستاگرام داشته باشید، این ویژگی بسیار مفید واقع می شود. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه، امکان مرتب سازی لیست دنبال شونده ها، از قدیمی ترین تا جدیدترین تعامل با آن هاست.

ویژگی های جدید اینستاگرام از طریق بروزرسانی اخیر قابل دسترس هستند؛ با این حال در صورت عدم مشاهده، بهتر است یک بار اجرای برنامه را متوقف کرده و سپس مجددا برنامه را باز کنید. باید خاطر نشان کرد که بروزرسانی جدید با کمی تاخیر در گوشی های اندرویدی اعمال می شود.

ارسال نظر