امکان چت کردن در شبکه اجتماعی ردیت فراهم شد

رسانه کلیک - شبکه اجتماعی ردیت امروز از اضافه شدن چند امکان کاربردی و جالب از جمله امکان چت و گفت و گوی اینترنتی به اپلیکیشن ردیت برای گوشی های هوشمند خبر داد.

امکان چت کردن در شبکه اجتماعی ردیت فراهم شد

شبکه اجتماعی و پایگاه خبری ردیت که چندی است فعالیت خود در اپلیکیشن های موبایلی را به صورت جدی افزایش داده است، امروز از ایجاد تغییراتی در اپلیکیشن های iOS و اندروید خود خبر داد.

طبق این خبر کاربران از این به بعد می توانند در اپلیکیشن های ردیت علاوه بر خواندن تمام خبرهای روز، با دوستان خود نیز تعامل و چت کنند. با این اقدام، شبکه اجتماعی ردیت جایگاه خود را در بین کاربران به عنوان یک پایگاه خبری و ارتباطی بیش از پیش محکم می کند.

یکی از تغییرات اصلی اپلیکیشن های ردیت امکان چت کردن دو کاربر با یکدیگر است که البته قرار است این قابلیت برای چند ماه به طور آزمایشی اجرا شود.

از تغییرات دیگر برنامه همچنین می توان از اضافه شدن حالت Theater به برنامه برای نمایش تصاویر، ویدیوها و گیف ها نام برد. کاربر می تواند با استفاده از این حالت ویدئو یا تصویر مورد نظر خود را از برنامه های زیرمجموعه اپلیکیشن ردیت انتخاب کرده و آن ها را در اپ ردیت ببیند.

یکی از تغییرات جالب برنامه، اضافه شدن آیکون کیک به بالای صفحه کاربر است که کاربران با استفاده از آن می توانند زمان عضویت شما در سایت ردیت را ببینند. البته این قابلیت فقط شامل اپلیکیشن های موبایلی است و در صفحه دسکتاپ دیده نمی شود.

علاوه بر این قابلیتها، ردیت در تغییرات جدید خود ابزاری را نیز برای مدیران اپلیکیشن موبایل ردیت به برنامه اضافه کرده است. با استفاده از این ابزار از جمله "mod Mode" مدیران اپلیکیشن قدرت کنترل بیشتری برای مدیریت، تایید و حذف متن ها از برنامه و اسپم کردن برخی محتوا و متن ها را خواهند داشت.

اگرچه این تغییرات در مجموع چندان بزرگ و تاثیرگذار نیست، اما اضافه شدن این قابلیت ها و ابزار جدید به اپلیکیشن موبایل ردیت نشان می دهد که پایگاه خبری ردیت اکنون بستر موبایل را بیشتر از همیشه برای جذب مخاطبین پراهمیت تلقی کرده و به خوبی می داند که تنها با گسترش اپلیکیشن های خود می تواند کاربرانی را که اکنون به اپلیکیشن های موبایلی بیشتر از قبل جذب می شوند، حفظ کند.

شایان ذکر است؛ ردیت تا مدت ها اهمیت موبایل را نادیده می گرفت، اما از سال 2015 سعی کرد این پلتفرم را به طور جدی تر از قبل ارتقا دهد و تلاش بیشتری را صرف جذب مخاطبین در اپلیکیشن های موبایلی خود کند.

ارسال نظر