دستگیری عامل مزاحمت های تلگرامی در همدان

رسانه کلیک - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: یک نوجوان 17 ساله که با استفاده از خط تلفن همراه یکی از بستگان خود اقدام به مزاحمت تلگرامی کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری عامل مزاحمت های تلگرامی در همدان

به گزارش کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان عنوان کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و خبر از دریافت پیام های توهین آمیز توسط پیام رسان تلگرام از طرف فردی ناشناس شکایت کرد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت ناشناس اقدام به ارسال پیام های مستهجن، رکیک و توهین آمیز به شاکی کرده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: با شناسایی های انجام شده مشخص شد که سیم کارت تلفن همراه که با آن پیام ارسال می شده متعلق به یک زن بوده است.

سرهنگ سرخوش نهاد در خصوص دستگیری نوجوانی که اقدام به مزاحمت تلگرامی کرده بود افزود: تحقیقات نشان داد فردی که با این خط تلفن پیام ارسال می کرده برادر زاده این زن بوده که شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: نوجوان اعتراف کرده است که پدر او با شاکی اختلاف دارد و متهم با انگیزه انتقام جویی اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز به وی کرده است.

این مقام انتظامی همدان تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده نوجوان 17 ساله تحویل مرجع قضایی شد و با حکم قاضی متهم در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه عمه متهم از داشتن این خط تلفن ابراز بی اطلاعی کرد یادآور شد: استعلام سیم کارت ‌ها از طریق سامانه و پیامک امکان پذیر است و مشترکان تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت تنظیم مقررات رادیویی یا ارسال پیامک به شماره 30005049 و 3000150 از تعداد سیم‌ کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند ( از سیم کارت هایی که به نام شماست، همین الان مطلع شوید ).

ارسال نظر