عرضه زود هنگام باتری خانگی جدید تسلا

در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار سیستم یک باتری قابل شارژ که می توانست برق مورد نیاز منزل تان را تأمین کند رونمایی شد. این دستگاه می توانست ۶٫۴ کیلو وات ساعت انرژی را در خود ذخیره و برای منزل تان سیستم برق پشتیبانی را فراهم کند.

عرضه زود هنگام باتری خانگی جدید تسلا

به گزارش کلیک، شرکت تسلا در ماه فوریه اعلام کرد که نسخه جدید این دستگاه تابستان امسال عرضه می شود، ولی حالا مشخص شده که این باتری زودتر از موعد مقرر وارد بازار خواهد شد. این شرکت در صحبتی با گرین تک مدیا تایید کرده که نصب و راه اندازی نسخه اصلاح شده برای چند هفته آینده برنامه ریزی شده است.

گرین تک مدیا گزارش داده که شرکت تسلا در این نسخه، جا به جایی و سیم کشی لازم برای نصب کنندگان را ساده کرده است. همچنین این باتری هم اکنون با مبدل های ساخت کارخانه SMA نیز سازگار است.
به نظر می رسد این تغییرات آن چنان زرق و برق دار نباشد، ولی می تواند هزینه نصب و راه اندازی این باتری را کاهش دهد و این باتری قابل شارژ را برای صاحب خانه ها جذاب تر کند. در ابتدا «پاور وال» برای نصب همراه با مبدل های سولارادج طراحی شده بود که هزینه ای معادل ۲۹۹۴ دلار داشت و در اروپا، این هزینه در صورت استفاده از SMA، به ۱۲۴۰ دلار کاهش می یابد.
همچنین «پاور وال» جدید بی سر و صداتر از نسخه قبلی است که به دلیل آلودگی صوتی، صدای بعضی از خریداران را در آورده بود.

منبع:msn

ارسال نظر