خودنمایی بزرگ ترین و متفاوت ترین کامیون تویوتا

زمانی که شرکت تویوتا در سال گذشته به بازرسی فنی اتومبیل تاکومای خود پرداخت، آنچه در فهرست انتخابی جایی نداشت، وانت سری پرو تی آر دی بیابانی بود. این مسئله باعث نگرانی هایی شد مبنی بر اینکه برای این اتوموبیل برگشتی وجود نخواهد داشت.

خودنمایی بزرگ ترین و متفاوت ترین کامیون تویوتا

اما این خودرو دوباره تولید شد و صرفا با وقفه ای کوتاه به صورت یک وانت تاکومای پرو تی آر دی به نمایشگاه ماشین شیکاگو در سال ۲۰۱۶ بازگشت.
کلیک- این کامیون در پاییز امسال به عنوان مدل ۲۰۱۷ به محصول محبوب نمایشگاه بدل خواهد شد و با مجموعه کاملی از تجهیزات بیابانی که توسط مهندسان فعال در مرکز توسعه خودروهای مسابقه ای تویوتا طراحی شده، عرضه خواهد شد. این خودرو با سه رنگ سوپر وایت، متالیک قرمز طرح بارسلونا، و خاکستری در اختیار خریداران قرار داده خواهد شد.همچنین خریداران می توانند انتخابی بین دنده ۶ زمانه دستی و اتوماتیک، داشته باشند.
مهندسان تی آر دی در تولید این وانت، کار را با یک تاکومای تی آر دی بیابانی مدل 4x4 کوتاه دو کابینه آغاز کردند. سپس آلیاژهای مشکی ۱۶ اینچی با لاستیک های گودیر رانگلر تقویت شده با کولار مناسب برای هر نوع زمین، صفحه ترمز آلومینیومی، چراغ های مه شکن ال ای دی، طراحی هایی به رنگ مشکی و سپرهای رنگی را به آن اضافه کردند.
برای عملکرد بهتر این خودرو در جاده های بیابانی، مهندسین تنظیمات سفارشی خاصی را بر آن اعمال کردند،مانند شوک های بای پس داخلی فاکس ۲.۵ ، فنرهای جدیدی با قدرت ۱ در جلو ، و فنرهای تخت با سرعت صعودی در عقب (بر خلاف اکثر اتومبیل ها که فنرهای تخت با سرعت خطی دارند).
این وانت همچنین به یک سیستم چهار چرخ کمکی با جعبه دنده الکترونیکی نیز مجهز است. علاوه بر این، قفل دیفرانسیل عقب آن نیز استاندارد است که این ویژگی می تواند به توزیع قدرت موتور حتی به دو چرخ عقب نیز کمک کند.
در زیر کاپوت یک موتور V6 سه و نیم لیتری وجود دارد که در سال گذشته معرفی شد. این ویژگی باعث می شود که قدرتی برابر با ۲۷۸ اسب بخار و ۲۶۵ پوند-فوت گشتاور تولید شود. این کامیون دارای قدرت عبور و نرمی خاصی است که به طرز محسوسی بهتر ازتویوتا وانت قبلی می باشد.
در کابین این اتومبیل، ویژگی هایی وجود دارد که شما انتظار دیدن آنها در یک وانت بیابانی را ندارید. صندلی های جلو گرمی خاصی دارند و با چرم بریده شده پوشیده شده ند و قابلیت تنظیم به چهار شکل مختلف را دارند. همچنین سیستم های هشدار دهنده برای نقاط کور و عبور از ترافیک، و چندین آیتم که مختص طراحی تی آر دی است. کف پوش جذب کننده و قابلیت تغییر دسته، از دیگر مشخصه های متمایز این اتومبیل هستند.
همانطور که ذکر شد، فروش این اتوموبیل پاییز امسال آغاز خواهد شد. قیمت این اتومبیل همزمان با تاریخ فروش، اعلام خواهد شد.

منبع: businessinsider

ارسال نظر