بیوک اَویستا با ظاهری زیبا یکی از برندگان نمایشگاه اتومبیل دیترویت

<p>در ابتدا، طرح یک واقعیت: این خودرو هنوز به واقعیت نرسیده است. ولی نهایتاً اگر اَویستا (یا چیزی تقریباً شبیه به آن) از سوی بیوک تولید نشود، یک حماقت محض است. به گزارش کلیک، اَویستا یک کوپه منحنی‌شکل ۲+۲ است (یعنی خودرو دو صندلی عقب هم دارد، ولی اساساً برای دو سرنشین بالغ طراحی شده است) که امروز عصر در نمایشگاه North American International Auto Show به نمایش در آمده است و پلتفرم شورلت کامارو را با یک زبان طراحی بسیار متفاوت به کار گرفته است. ایده قرارگیری دیفرانسیل در عقب با یک موتور ۴۰۰ اسب بخار توربو دوقلو ۶ سیلندر، تقویت شده است که احتمالاً با فرض نهایی شدن در خط تولید، خیلی خوب هم از آن پشتیبانی می‌کند. اَویستا از لحاظ پیشرانه معمولی و از لحاظ ظاهر حرف‌های بسیار دارد: از هر طرف که نگاه می‌کنی چشم‌نواز است. با این فرض که مدل حقیقی از مدل مفهومی زیاد منحرف نشود – و حقیقتاً نکته خیلی دور از ذهنی در ظاهر آن وجود ندارد که نشود به یک ماشین واقعی ختم شود – فوراً می‌تواند به یکی از زیباترین خودروها در کل خطوط جنرال موتورز تبدیل شود. و بله مدتی طول خواهد کشید تا تحقق پیدا کند، اما یادتان باشد: مدل بولت تنها بعد از یک سال از حالت مفهومی به نمونه اولیه یک محصول قابل رانندگی رسید. بیوک، خواهش می‌کنیم این مدل را تولید کن.</p>

بیوک اَویستا با ظاهری زیبا یکی از برندگان نمایشگاه اتومبیل دیترویت

به گزارش کلیک، اَویستا یک کوپه منحنی‌شکل ۲+۲ است (یعنی خودرو دو صندلی عقب هم دارد، ولی اساساً برای دو سرنشین بالغ طراحی شده است) که امروز عصر در نمایشگاه North American International Auto Show به نمایش در آمده است و پلتفرم شورلت کامارو را با یک زبان طراحی بسیار متفاوت به کار گرفته است. ایده قرارگیری دیفرانسیل در عقب با یک موتور ۴۰۰ اسب بخار توربو دوقلو ۶ سیلندر، تقویت شده است که احتمالاً با فرض نهایی شدن در خط تولید، خیلی خوب هم از آن پشتیبانی می‌کند.
اَویستا از لحاظ پیشرانه معمولی و از لحاظ ظاهر حرف‌های بسیار دارد: از هر طرف که نگاه می‌کنی چشم‌نواز است. با این فرض که مدل حقیقی از مدل مفهومی زیاد منحرف نشود - و حقیقتاً نکته خیلی دور از ذهنی در ظاهر آن وجود ندارد که نشود به یک ماشین واقعی ختم شود - فوراً می‌تواند به یکی از زیباترین خودروها در کل خطوط جنرال موتورز تبدیل شود.
و بله مدتی طول خواهد کشید تا تحقق پیدا کند، اما یادتان باشد: مدل بولت تنها بعد از یک سال از حالت مفهومی به نمونه اولیه یک محصول قابل رانندگی رسید.
بیوک، خواهش می‌کنیم این مدل را تولید کن.

ارسال نظر