یوبی سافت بازی The Division 2 را رسما معرفی کرد

رسانه کلیک - خودتان را برای تجربه یک بازی جدید ماجراجویی و اکشن تیراندازی آماده کنید، چرا که شرکت فرانسوی «یوبی سافت» با همکاری استودیوی «مسیو انترتینمنت» در حال ساخت و توسعه بازی The Division 2 است.

یوبی سافت بازی The Division 2 را رسما معرفی کرد

با تمام جرات می توان گفت که بازی The Division یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین عناوین ویدیویی شرکت فرانسوی یوبی سافت در چند سال اخیر برشمرده می شود که به لطف سیستم گیم پلی چند نفره آنلاین و گرافیک خیره کننده، در زمان انتشار با استقبال بازیکنان و گیمرها رو به رو شد.

هرچند، این نسخه در ابتدا با مشکلاتی نظیر قطعی های مکرر سرور، باگ های فراوان و غیره دست و پنجه نرم می کرد، اما سازندگان با انتشار به‌روز رسانی ها وضعیت این عنوان اکشن تیراندازی را بهبود بخشیدند. همچنین، یوبی سافت با انتشار بسته های الحاقی و محتوای اضافه، این عنوان ویدیویی خود را گسترش داد که این اقدام منجر به افزایش تعداد بازیکنان و فروش بازی شد.

حال به نظر می رسد شرکت یوبی سافت به دلیل موفقیت و محبوبیت نسخه ابتدایی بازی «دیویژن»، در نظر دارد که این عنوان ویدیویی را به یک مجموعه ویدیویی تبدیل کرده و دنباله آن را تحت عنوان The Division 2 به دست بازیکنان و طرفداران برساند. از این رو، ساعاتی پیش یوبی سافت رسما بازی The Division 2 را معرفی کرد و بخشی از برنامه های خود در طی نمایشگاه E3 سال جاری میلادی را با گیمرها به اشتراک گذاشت.

شرکت فرانسوی یوبی سافت در بلاگ رسمی خود با انتشار اولین لوگوی بازی The Division 2، اطلاعات اندکی از این بازی جدید ماجراجویی، اکشن تیراندازی و جهان باز ارائه کرد که متاسفانه این اطلاعات شامل جزئیات گیم پلی، داستان، شخصیت های بازی نمی شود.

بنا به اعلام سازندگان، نسخه دوم بازی «دیویژن» به مانند نسخه اول، توسط استودیوی «مسیو انترتینمنت» (Massive Entertainment) توسعه می یابد که البته سایر استودیوهای بازی سازی شرکت یوبی سافت نظیر Ubisoft Annecy، رد استورم، Reflections و شعبه بخارست و شانگهای Ubisoft همکاری های لازم برای توسعه این عنوان ویدیویی مورد انتظار را با استودیوی مذکور انجام خواهند داد.

آقای جولیان گریتی (Julian Gerighty)، کارگردان عنوان ویدیویی دیویژن، در خصوص بازی The Division 2 اعلام کرد: «هم اکنون ما از اینکه اطلاعات و جزئیاتی درباره جهان و دنیای بازی The Division با شما به اشتراک بگذاریم، بسیار هیجان زده هستیم. همچنین، در حال حاضر بابت اعلام فعالیت تیم ما در زمینه ساخت و توسعه بازی Tom Clancy's The Division 2 بسیار خوشحال هستیم. این عنوان ویدیویی توسط استودیوی مسیو انترتینمنت ساخته می شود که البته استودیوی های Ubisoft Annecy، رد استورم، Reflections و شعبه بخارست و شانگهای Ubisoft نیز در ساخت بازی با استودیوی Massive Entertainment همکاری می کنند».

وی در ادامه افزود: «بازی The Division 2 به کمک موتور به‌روز شده Snowdrop ساخته می شود که ما را در دستیابی به چشم اندازها و جاه طلبی ها یاری می کند. از همه مهمتر، ما تمام تجربیاتی که در طی دو سال گذشته از نسخه اول بازی دیویژن کسب کردیم، در جهت بهبود تمامی جوانب در دنباله این مجموعه استفاده خواهیم کرد».

اگرچه ساخت و توسعه بازی The Division 2 با توجه به موفقیت ها و دستاوردهای نسخه اول این مجموعه چندان هم دور از انتظار نبود و جدیدترین اینفوگرافیک و آمار و ارقام منتشر شده از نسخه اول بازی دیویژن، احتمال ساخت و توسعه دنباله آن را افزایش داد. به استناد این اینفوگرافیک، تعداد بازیکنان و ثبت نام کنندگان عنوان ویدیویی The Division از زمان انتشار بازی تا به امروز از مرز 20 میلیون نفر عبور کرده است که این موضوع به خوبی موفقیت و محبوبیت سری دیویژن را به رخ می کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

نکته قابل توجه این است که یوبی سافت در طی کنفرانس رسمی E3 2018 خود، ضمن رونمایی از سایر بازی ها، با انتشار ویدیو و اطلاعات بیشتر به طور کامل از بازی The Division رونمایی می کند. بدین خاطر، هرگز این کنفرانس تماشایی را از دست ندهید. ناگفته نماند، متاسفانه هنوز تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس یوبی سافت در این نمایشگاه مهم صنعت گیم مشخص نشده است.

با وجود معرفی بازی The Division 2، استودیوی مسیو انترتینمنت و شرکت یوبی سافت کماکان به دنبال ادامه پشتیبانی خود از نسخه اول این مجموعه پرطرفدار هستند. گفته شده هم اکنون دو به‌روز رسان عنوان The Division در دست توسعه قرار دارد که به لطف آن محتوا و ویژگی های جدیدی به بازی راه می یابند.

به‌روز رسان اول در کنار رویدادهای هفتگی متنوع، شامل مراحل و ماموریت های جدید Legendary است که بازیکنان را به چالش های سخت دعوت می کند. دومین به‌روز رسان بازی نیز مختص کنسول ایکس باکس وان ایکس در نظر گرفته شده است که قابلیت پشتیبانی از رزولوشن و کیفیت تصویر 4K را برای دارندگان این کنسول به ارمغان می آورد.

به علاوه، سازندگان به مناسبت جشن عبور تعداد بازیکنان بازی The Division از مرز 20 میلیون نفر، چهار رویداد مختلف و متنوع را در طول ماه جاری میلادی (مارس) به صورت هفتگی و رایگان در اختیار تمامی بازیکنان قرار می دهند.

گفتنی است؛ نسخه اول بازی پرطرفدار The Division از مجموعه Tom Clancy در روز ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ (۸ مارس سال میلادی ۲۰۱۶) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد و معمولی بازی با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های استیم، یوپلی، ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور به فروش می رسد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی The Division 2 چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه دوم بازی دیویژن دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر