بخش تک نفره بازی The Division 2 بسیار جامع و هیجان انگیز است!

رسانه کلیک - شرکت فرانسوی یوبی سافت مدعی است که بخش تک نفره بازی The Division 2 بر خلاف نسخه قبلی غنی، جامع و هیجان انگیز است که تجربه لذت بخشی را به طرفداران و بازیکنان جدید این مجموعه القا می کند.

بخش تک نفره بازی The Division 2 بسیار جامع و هیجان انگیز است!

این روزها که اغلب سازندگان و بازی سازان به دلیل استقبال خوب بازیکنان و گیمرها و امکان کسب درآمد بیشتر به ساخت و توسعه بازی های ویدیویی آنلاین و چند نفره روی آورده اند، شاهد عملکرد ضعیف بخش تک نفره و داستانی این نوع عناوین ویدیویی هستیم، به طوری که این موضوع تا حدی پیش رفته که حتی جدیدترین مجموعه پرطرفدار و محبوب سری Call of Duty به نام Call of Duty: Black Ops 4 در زمان انتشار فاقد بخش تک نفره و داستانی است!

این موضوع برای مجموعه Tom Clancy's The Division نیز صادق است و با توجه به اینکه شرکت فرانسوی یوبی سافت در نسخه اول این سری بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره آنلاین بازی قرار داده بود، بخش تک نفره و داستانی این عنوان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و واکنش های منفی منتقدان و بازیکنان را به همراه داشت. اینکه کمبود هیجان و محتویات این بخش در مقایسه با بخش چند نفره به شدت احساس می شد، برهچکس پنهان نیست و حتی بسیاری از بازیکنان بخش تک نفره این عنوان ویدیویی را پوچ و بی محتوا توصیف کردند.

حال بر اساس جدیدترین صحبت های آقای چدی الزیباوئی (Chadi El-Zibaoui)، مدیر ارشد نوآوری بازی The Division 2، به نظر می رسد شرکت یوبی سافت به این تصمیم و سیاست یکطرفه خود خاتمه می دهد و از حیث محتوا به دنبال ایجاد تعادل مناسبی میان بخش تک نفره داستانی و بخش چند نفره آنلاین بازی مورد انتظار «دیویژن 2» است.

آقای چدی الزیباوئی در گفت و گوی اخیر خود با وب سایت معتبر گمینیگ بولت (GamingBolt) در خصوص بخش تک نفره بازی The Division 2 توضیحاتی ارائه کرد و قول یک بخش کاملا تک نفره، جامع، قدرتمند و هیجان انگیز را به بازیکنان جدید و طرفداران این مجموعه داد. وی در این مصاحبه بخش تک نفره و داستانی این عنوان ویدیویی را غنی و قدرتمند دانست و با اینکه هدف اصلی سازندگان و یوبی سافت خلق یک بازی با محوریت همکاری تیمی است، ولی در حین ساخت این اثر توجه ویژه و زیادی به بخش تک نفره آن شده است.

چدی الزیباوئی به این موضوع اشاره کرد که بر خلاف نسخه قبلی، بازیکنان می توانند به صورت کاملا انفرادی به تجربه بازی The Division 2 بپردازند و برای پیشبرد داستان این عنوان، نیازی به تشکیل تیم و گروه خاصی نیست. البته، بخش تک نفره بازی به صورت تیمی نیز قابل انجام است و در طی برخی فعالیت های خاص، گیمرها به تشکیل تیم های چند نفره احتیاج خواهند داشت. با این وجود، رازهای جالب و جذاب مختلفی در کنار روایت داستانی عمیق در این بخش نهاده شده که علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی و تک نفره از اکتشاف آن ها لذت ببرند.

چدی الزیباوئی در این باره می گوید:

عنوان The Division 2 به صورت کاملا تک نفره و انفرادی قابل انجام است و حتی فعالیت های درون بازی نیز از این ویژگی برخوردار هستند. البته، برخی از فعالیت خاص و مشخص نظیر Raid‌ به تشکیل تیم های هشت نفره نیاز دارد که بازیکنان می توانند به همراه دوستان خود به انجام این فعالیت ها و چالش ها بپردازند. اما در مجموع، بازی دارای بخش تک نفره جامع و غنی است که داستان سرایی عمیقی دارد و اسرار مختلف و فراوانی در آن قرار داده شده است.

وی در ادامه اضافه کرد:

اسرار و رمز و رازهای زیادی در گوشه کنار جهان و محیط این اثر وجود دارد که عاشقان بازی های انفرادی می توانند در بخش تک نفره بازی The Division 2 به اکتشاف آن ها بپردازند. ما از همان روز اول، محتویات زیادی برای هر نوع گیمری [بازی بازان و دوست داران بخش چند نفره و تک نفره] منتشر می کنیم. این موضوع صرفا به طرفداران پر و پا قرص سری دیویژن محدود نمی شود، بلکه افرادی که به دنبال تجربه تک نفره و انفرادی بازی هستند نیز در برمی گیرد.

بر این اساس، آنطور که به نظر می رسد، استودیوی «مسیو انترتینمنت» (Massive Entertainment) تغییرات زیادی در بخش تک نفره بازی The Division 2 به وجود می آورد تا یکی از مهمترین نقاط ضعف نسخه قبلی این مجموعه را برطرف کند. با این حال، با وجود نوآوری ها در بخش داستانی و خلق اسرار گوناگون و روایت داستان به ظاهر درگیرکننده و عمیق، پیش بینی می شود این عنوان ویدیویی بازهم در بخش چند نفره و آنلاین بدرخشد و مطمئنا این عنوان ویدیویی به لطف بخش چند نفره آن به یکی از موفق ترین بازی های یوبی سافت در این چند سال اخیر تبدیل خواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان و بازیکنان از روز جمعه 24 اسفند ماه سال 97 (15 مارس سال میلادی 2019) می توانند بازی مورد انتظار و پرطرفدار The Division 2 را بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز تجربه کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بخش تک نفره بازی The Division 2 چیست؟ به نظر شما، آیا بخش تک نفره و داستانی این عنوان ویدیویی می توانند به مانند بخش چند نفره آنلاین لذت بخش و سرگرم کننده باشد؟ شما از بخش تک نفره این بازی چه انتظاراتی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر